Σε ειδικές εκδηλώσεις που διοργανώνονται από την ίδια ή σε ξεχωριστά event, θα παρουσιάζει από εδώ και στο εξής τα μοντέλα της η σουηδική φίρμα.

Η Volvo ανακοίνωσε ότι θα απέχει από τη μεγαλύτερη έκθεση της Ευρώπης και την πιο λαμπερή σε παγκόσμιο επίπεδο, αυτή της Γενεύης, αναζητώντας νέους τρόπους για την προσέλκυση νέου κοινού και την κυκλοφορία των προϊόντων της στην αγορά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όπως ανέφερε ο αντιπρόεδρος της εταιρείας και επικεφαλής στρατηγικής, Bjorn Annwall, οι παραδοσιακές εκθέσεις αυτοκινήτων δεν είναι πλέον βιώσιμες και δεν έχουν να δώσουν κάτι καινούργιο. Οπότε, πρέπει να δημιουργήσουν νέους τρόπους επικοινωνίας που να ταιριάζουν στο εκάστοτε αυτοκίνητο.

Για παράδειγμα, το XC40 παρουσιάστηκε στην εβδομάδα Μόδας του Μιλάνου, ενώ το S60 θα αποκαλυφθεί κατά τη διάρκεια των εγκαινίων του εργοστασίου στη Ν. Καρολίνα των ΗΠΑ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Βέβαια, ο κύριος Annwall, άφησε ανοικτό το ενδεχόμενο επιστροφής στο ελβετικό σαλόνι,  αρκεί αυτό να εξελιχθεί, όπως είπε χαρακτηριστικά.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης