Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

Τοποθετείται πάνω από το RAV4, έχει επιβλητική εμφάνιση, ενσωματώνει τα πιο προηγμένα συστήματα, τροφοδοτείται από υβριδικό σύνολο και μπορεί να φιλοξενήσει στο εσωτερικό του έως 7 επιβάτες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το νέο Highlander είναι έτοιμο να λανσαριστεί στις αγορές της Ευρώπης, με τους επίσημους αντιπροσώπους της Toyota να το φιλοξενούν στις εκθέσεις τους, το επόμενο διάστημα. Θα είναι το τέταρτο SUV της ιαπωνικής φίρμας μετά τα RAV4 και C-HR, καθώς και το πολυαναμενόμενο Yaris Cross, που θα κυκλοφορούν στους δρόμους της Γηραιάς Ηπείρου μέσα στο 2021.

Η ναυαρχίδα της γκάμας βασίζεται στην πλατφόρμα ΤΝGA-K, έχει μήκος σχεδόν 5 μέτρα, πλάτος 1,93μ. και ύψος 1.75μ. Διακρίνεται για τις έντονες ακμές του αμαξώματος, τη μεγάλη μάσκα και το αεροδυναμικό του σχήμα. Φέρει σύστημα τετρακίνησης και πατάει σε ζάντες 18 ή 20 ιντσών.

Μεγάλοι χώροι και ισχυρό υβριδικό σύνολο

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στο κέντρο της κονσόλας δεσπόζει η οθόνη αφής 12,3 ιντσών.

Στο σαλόνι δεν υπάρχουν εκπλήξεις από αισθητικής πλευράς. Η ποιότητα κατασκευής είναι εξαιρετική, οι επιφάνειες καλύπτονται από ανώτερης ποιότητας υλικά, τα καθίσματα στην πλουσιότερη έκδοση είναι θερμαινόμενα και αεριζόμενα και ο κλιματισμός 3 ζωνών.

Αποδίδει 248 ίππους.Εμπρός από τον οδηγό υπάρχει μια οθόνη TFT 7 ιντσών -ανάμεσα από το αναλογικά όργανα-  και στην κεντρική κονσόλα φιλοξενείται το σύστημα πολυμέσων με την τεράστια οθόνη 12,3 ιντσών.

Η μεσαία σειρά καθισμάτων σύρεται εμπρός-πίσω, ενώ η πίσω μπορεί να αποθηκευτεί κάτω από το πάτωμα δημιουργώντας έναν επίπεδο χώρο αποσκευών. Στην επταθέσια διάταξη, το πορτμπαγκάζ έχει χωρητικότητα 332 λτ., ενώ με την πλήρη αναδίπλωσή τους αγγίζει τα 1.909 λτ.

Για την κίνηση φροντίζει ένα 2,5 λίτρων κινητήρας βενζίνης και δύο ηλεκτρικά μοτέρ. Το υβριδικό σύνολο δεν είναι επαναφορτιζόμενο, αλλά το τελευταίας γενιάς full hybrid σύστημα κίνησης.

Σύμφωνα με την Toyota, μέσα στην πόλη, ο οδηγός μπορεί να καλύψει το 80% των μετακινήσεων με μηδενικές εκπομπές CO2 και να κινηθεί αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια με ταχύτητες έως 125 χλμ./ώρα.

Η ισχύς αγγίζει τους 248 ίππους, τα 0-100 επιτυγχάνονται σε 8,2 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 180 χλμ./ώρα. Η μέση κατανάλωση καυσίμου ανέρχεται στα 6,6 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και οι εκπομπές ρύπων είναι στα 149 γρ./χλμ.

Ο οδηγός έχει τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ τεσσάρων προγραμμάτων λειτουργίας (Eco, Normal, Sport και Trail), η τετρακίνηση AWD-i είναι στάνταρ, όπως και το πακέτο τεχνολογιών «Toyota Safety Sense» με τα δεκάδες συστήματα υποβοήθησης του οδηγού.

Οι πίσω θέσεις αποθηκεύονται κάτω από το πάτωμα.

Καίει, σύμφωνα με την Toyota, 6,6 λίτρα ανά 100 χλμ.

Φοράει ζάντες 18 ή 20 ιντσών και το αμάξωμα έχει αυξημένο ύψος.

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης