Το μεγάλο crossover της ιαπωνικής φίρμας αποκτά υβριδικό σύνολο, εντυπωσιάζοντας με την αποδοτικότητα και τη μειωμένη κατανάλωση καυσίμου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αρχικά, το νέο X-Trail Hybrid θα είναι διαθέσιμο στην τοπική αγορά, με το λανσάρισμα στις υπόλοιπες χώρες να υπολογίζεται στα τέλη του έτους ή στις αρχές του 2016. Το υβριδικό σύστημα αποτελείται από τον τετρακύλινδρο κινητήρα 2.0 λίτρων απόδοσης 147 ίππων και ένα ηλεκτροκινητήρα, με τη μέση κατανάλωση καυσίμου να είναι μόλις 4,8 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. 

Συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο XTronic CVT και εξοπλίζεται με το σύστημα «Intelligent Dual Clutch Control», βελτιώνοντας την απόκριση στο γκάζι και τις επιταχύνσεις. Αισθητικά, δεν υπάρχουν μεγάλες αλλαγές σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις, εκτός από τα αντίστοιχα σήματα και τον ανασχεδιασμένο πίνακα οργάνων. Επίσης, το πορτμπαγκάζ έχει μειωμένη χωρητικότητα κατά 150 λίτρα, λόγω της τοποθέτησης των μπαταριών ιόντων-λιθίου στο χώρο της ρεζέρβας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι πωλήσεις στην Ιαπωνία θα ξεκινήσουν το φθινόπωρο, με τιμή εκκίνησης τα 2.804.760 yen ( περίπου 21.500 ευρώ).
   

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

  

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης