Η νέα γενιά του εμβληματικού supercar της ιαπωνικής φίρμας, θα λανσαριστεί τελικά στις αγορές την άνοιξη του 2016 και όχι στα τέλη του τρέχοντος έτους, όπως είχε προγραμματιστεί αρχικά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι μηχανικοί της Honda θέλουν να διασφαλίσουν ότι το NSX θα προσφέρει στους οδηγούς την τέλεια οδηγική εμπειρία. Έτσι, αποφάσισαν να καθυστερήσουν για ένα εξάμηνο την παραγωγή, προκειμένου να κάνουν επιπλέον δοκιμές. Το αυτοκίνητο βρίσκεται στο τελικό στάδιο της εξέλιξης, με τον αντιπρόεδρο της Honda Motor Europe, Philip Ross, να αποκαλύπτει πως έχει ξεκινήσει η διαδικασία προ-παραγωγής στις εγκαταστάσεις της εταιρείας, στο Οχάιο των ΗΠΑ.

Το αμάξωμα του NSX είναι από αλουμίνιο, το σασί από μείγμα αλουμινίου, ατσάλι υψηλής αντοχής και carbon, η ανάρτηση επίσης από αλουμίνιο, ενώ φέρει ενεργή αεροδυναμική. Πατά πάνω σε ελαστικά διαστάσεων 245/35 μπροστά και 295/30 πίσω, με ζάντες 19 και 20 ιντσών, αντίστοιχα, ενώ τα φρένα είναι carbon-κεραμικά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το εσωτερικό έχει σχεδιαστεί με επίκεντρο τον οδηγό, συνδυάζοντας τις hi-tech λειτουργίες, με την εργονομία και την πρακτικότητα. Τροφοδοτείται από ένα V6 3.5 twin-turbo κινητήρα και τρία ηλεκτρικά μοτέρ, με τη συνολική ισχύ να ξεπερνά τους 550 ίππους. Η κίνηση περνά σε όλους τους τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 9 σχέσεων, με το νέας γενιάς υβριδικό σύστημα να ονομάζεται Sport Hybrid Super Handling All-Wheel Drive.

Ανάλογα τις συνθήκες, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε τέσσερα προγράμματα λειτουργίας (Quiet, Sport, Sport+ και Track), μεταβάλλοντας τις ρυθμίσεις του κινητήρα, του κιβωτίου, των ηλεκτρικών μοτέρ, του πλαισίου και του ήχου των εξατμίσεων. Επίσης, διαθέτει και λειτουργία launch control για καλύτερη επιτάχυνση από στάση.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος
   

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης