Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Οι αξίες των ακινήτων σε όλο τον πλανήτη βρίσκονται σε ψηλό ιστορικό και πολλοί είναι εκείνοι που αντί να κάτσουν με σταυρωμένα χέρια, αποφασίζουν να επενδύσουν σε κάτι διαφορετικό.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όπως μία τετραμελής οικογένεια που αποφάσισε να αφήσει τα ακίνητα και να ζήσει σε ένα εξαιρετικά διαμορφωμένο διώροφο λεωφορείο που πραγματικά δεν του λείπει τίποτα. Το συγκεκριμένο όχημα είναι  ένα Neoplan Skyliner του 1992 και παλιότερα λειτουργούσε ως ένα λεωφορείο 90 θέσεων όταν ο Ρον και η σύζυγός του Μπερκ, το αγόρασαν για 15.000 ευρώ το 2011. Είχε και τις 90 θέσεις, αλλά κατά τη διάρκεια της πενταετίας αυτής της μετατροπής, αυτός ο αριθμός μειώθηκε σε 11 – τρεις μπροστά για τον οδηγό και δύο επιβάτες, τέσσερις στον πάνω όροφο για επιπλέον επιβάτες και τέσσερις στην τραπεζαρία .

Προφανώς, αυτό το προσαρμοσμένο RV διαθέτει πολύ περισσότερα από μερικά μετατοπισμένα καθίσματα. Ο Ρον χρησιμοποίησε έναν υπολογιστή για να σχεδιάσει το εσωτερικό και από το 2011 έως το 2016, η σταθερή πρόοδος μετέτρεψε την ψηφιακή του σχεδίαση σε πραγματικότητα. Μια μεγάλη κουζίνα με ψυγείο πλήρους μεγέθους και καταψύκτη περιλαμβάνει το μεγαλύτερο μέρος του κάτω επιπέδου, με τραπεζαρία και ένα μικρό σαλόνι με καναπέ φωλιασμένο πίσω από την περιοχή του οδηγού. Ένα γκαράζ με διάφορες δεξαμενές αποθήκευσης υπάρχει επίσης, με έναν ανακατασκευασμένο κινητήρα V6 Mercedes-Benz 255 ίππων να δίνει την κίνηση.

Υπάρχουν δύο σκάλες που οδηγούν στο επάνω επίπεδο. Το κύριο υπνοδωμάτιο βρίσκεται πάνω από το γκαράζ στο πίσω μέρος, με ένα δεύτερο υπνοδωμάτιο για τα δύο αγόρια του Ron και της Byrke στο μπροστινό μέρος. Ενδιάμεσα βρίσκεται το μεγάλο μπάνιο, που ουσιαστικά χωρίζει τα δύο υπνοδωμάτια για προστασία της ιδιωτικής ζωής. Υπάρχει αρκετός χώρος για μια μικρή μπανιέρα, για να μην αναφέρουμε ντουλάπες πλήρους μεγέθους για αποθήκευση. Στο μπροστινό μέρος του επάνω επιπέδου υπάρχουν τέσσερα ακόμη καθίσματα επιβατών με ζώνες ασφαλείας, δίνοντας στα παιδιά μια επιβλητική θέα του δρόμου κατά τη διάρκεια των ταξιδιών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης