Επιμέλεια: Αλέξης Σφαέλος

Αυτή είναι η νέα Mercedes-AMG G 63 4×4². Είναι μια ακόμη πιο ισχυρή έκδοση που προορίζεται για εκτός δρόμου χρήση, με μεγαλύτερους άξονες,ανεξάρτητη ανάρτηση, μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος, διαφορετικούς τροχούς και ελαστικά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Διαθέτει επίσης ανασχεδιασμένη ταπετσαρία στο εσωτερικό, ψηφιακό καθρέφτη οπισθοπορείας και ειδικά σχεδιασμένα ψηφιακά καντράν. Χαρακτηριστικά που κάνουν αυτήν την έκδοση να ξεχωρίζει αρκετά από την απλή AMG.

Βλέποντας αυτό το “τέρας” είναι λογικό να θεωρούμε οτι κάτω απο το καπό του υπάρχει ενας διαφορετικός κινητήρας . Αυτό δεν ισχύει. Το AMG Division έβαλε κάτω από το καπό του τον ίδιο twin-turbo V8 4,0 λίτρων, που αποδίδει 577 ίππους και 850 Nm ροπής. 

Αυτό σημαίνει ότι ο κινητήρας παραμένει ο ίδιος με το κανονικό G 63, το οποίο χρειάζεται 4,5 δευτερόλεπτα για να φτάσει τα 100 χιλιόμετρα από στάση. Επομένως εφόσον μιλάμε για ένα off-roader το οποίο είναι μεγαλύτερο και βαρύτερο, οι τιμές αυτές δεν θα είναι ίδιες αλλά μέχρι στιγμής δεν τις γνωρίζουμε.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Mercedes-AMG αναβαθμίζει την χρηστικότητα του νέου G63 4×4² με μια εξ ολοκλήρου μεταλλική σχάρα οροφής, η οποία είναι προαιρετική για το μοντέλο του 2023, και μπορεί να φιλοξενήσει μεγάλα φορτία εξοπλισμού, ή ακόμα και ανθρώπους, στην οροφή του το οχήματος. 

Διαθέτει μαι μεταλλική σκάλα στερεωμένη στο πίσω μέρος του οχήματος. Δίπλα στη σκάλα βρίσκεται και ο τεράστιος εφεδρικός τροχός.
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης