Λίγες εβδομάδες έπειτα από την παρουσίαση του νέου Superb, η τσεχική εταιρεία ανακοίνωσε ότι το μεγάλο οικογενειακό sedan της γκάμας της πέρασε την πόρτα του εργοστασίου στο Kvasiny.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι πρώτες μονάδες του μοντέλου είναι ήδη έτοιμες, με τους εργαζομένους στη μονάδα παραγωγής να δουλεύουν σε φουλ ρυθμούς, καθώς το επόμενο διάστημα θα ξεκινήσει η εμπορική του πορεία στην αγορά.

Το Superb αποτελεί το σημείο αναφοράς στην κατηγορία όσον αφορά στους χώρους, προσφέροντας ανέσεις επιπέδου λιμουζίνας. Για πρώτη φορά θα διατίθεται σε έκδοση Scout και ως plug-in hybrid.

Ο εξοπλισμός του οχήματος είναι πιο πλούσιος από ποτέ, περιλαμβάνοντας νέες επενδύσεις με έγχρωμες ραφές, υψηλής ποιότητας δέρματα, ψηφιακό πίνακα οργάνων (Virtual Cockpit) και κεντρική οθόνη αφής 8 ή 9,2 ιντσών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Φυσικά, δεν λείπουν τα προηγμένα συστήματα υποβοήθησης, όπως το «Adaptive Cruise Control» που λειτουργεί έως τα 210 χλμ./ώρα προσαρμόζοντας αυτόματα την ταχύτητα του οχήματος, η πλευρική υποβοήθηση «Side Assist», η υποβοήθηση έκτακτης ανάγκης για δρόμους πολλαπλών λωρίδων «Emergency Assist for multi-laneroads» και το «Front Assist» για την προστασία των πεζών.

Επίσης, η εταιρεία εξόπλισε το Superb με την πρωτοποριακή τεχνολογία φωτισμού Full LED Matrix. Η ναυαρχίδα της Skoda είναι το πρώτο μοντέλο της μάρκας που φέρει τους συγκεκριμένους προβολείς, παρέχοντας άριστη ορατότητα σε όλες τις καιρικές συνθήκες. 

Όσον αφορά στους κινητήρες, κάτω από το καπό βρίσκονται τρεις κινητήρες και ισάριθμα μοτέρ diesel απόδοσης από 120 έως 272 ίππους.

Μεταξύ αυτών είναι και ο 2.0 TDI της γενιάς EVO με τους 150 ίππους. Τα μηχανικά σύνολα συνδυάζονται είτε με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων είτε με το 7άρι DSG, ενώ δεν λείπει και το σύστημα τετρακίνησης.

Η plug-in hybrid έκδοση με την ονομασία Superb iV, φέρει τον 1.4 TSI βενζινοκινητήρα και ένα ηλεκτρικό μοτέρ, αποδίδοντας 218 ίππους. Το αυτοκίνητο μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια για 55 χιλιόμετρα, έχοντας αυτονομία άνω των 850 χλμ. και εκπομπές ρύπων κάτω των 40 γρ./χλμ.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης