Οι μηχανικοί και σχεδιαστές στο Maranello έκαναν πάλι το θαύμα τους, δημιουργώντας το απόλυτο αυτοκίνητο. Ένα σκληροπυρηνικό όχημα, με εκπληκτική τεχνολογία, απίστευτη ισχύ και επιδόσεις που κόβουν την ανάσα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η LaFerrari XX Κ είναι γεγονός, με την ιταλική μάρκα να την παρουσιάζει επίσημα, δίνοντας στη δημοσιότητα όλα τα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου. Ουσιαστικά πρόκειται για την έκδοση πίστας της «απλής» LaFerrari, η οποία τροφοδοτείται από τον ίδιο ατμοσφαιρικό κινητήρα V12 6.3 λίτρων και ένα ηλεκτροκινητήρα, με την απόδοση να εκτοξεύεται χάρη στις αναβαθμίσεις στους 1.050 ίππους και τη ροπή να ξεπερνά τα 910 Nm. 

Διαθέτει σύστημα HY-KERS όπως το μονοθέσιο της F1, έχοντας τέσσερις λειτουργίες «Qualify για μέγιστη ισχύ σε λίγους γύρους, Long Run για συνδυασμό απόδοσης και διάρκειας, Manual Boost για άμεση ροπή και Fast Charge για γρήρορη φόρτιση της μπαταρίας».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σε σχέση με την απλή LaFerrari, η ΧΧ Κ έχει χαμηλότερο splitter μπροστά, διπλό spoiler και αγωνιστικό προφυλακτήρα. Το πίσω τμήμα είναι ελαφρώς υπερυψωμένο και η ενεργή πτέρυγα κατά 60 χλστ. μεγαλύτερη, έχοντας επιπλέον δύο μικρότερες πτέρυγες σε κάθε πλευρά. Το πάτωμα και ο διαχύτης είναι καινούργια, προσφέροντας την τέλεια αεροδυναμική απόδοση και κάθετη δύναμη.

Είναι χαρακτηριστικό πως στα 200 χλμ./ώρα. το αυτοκίνητο παράγει 540 κιλά κάθετης αεροδυναμικής δύναμης, γαντζώνοντας την XX K κυριολεκτικά στην άσφαλτο. Τα slick ελαστικά έχουν σχεδιαστεί αποκλειστικά από την Pirelli, έχοντας αισθητήρες για την θερμοκρασία, τις πιέσεις και τα φορτία. 

Το τιμόνι προέρχεται και αυτό από την F1, έχοντας τεράστια ανθρακονημάτινα paddles από πίσω, με τα συστήματα F-Trac traction control, Racing SSC –Side Slip Angle Control και το ηλεκτρονικό διαφορικό E-Diff να ρυθμίζονται από ειδικούς διακόπτες.

Φυσικά, το αυτοκίνητο δεν μπορεί να το αγοράσει ο καθένας, ούτε φυσικά και να καταφέρει να το οδηγήσει. Η Ferrari θα το διαθέσει σε επιλεγμένους και πάμπλουτους πελάτες, οι οποίο θα πάρουν μέρος σε ένα διετές δοκιμαστικό πρόγραμμα.

Όλες οι XX K θα συντηρούνται και θα μεταφέρονται σε κάθε πίστα από τους ανθρώπους της Ferrari. Αυτοί είναι υπεύθυνοι για το αυτοκίνητο ακόμα και μετά την αγορά, με επαγγελματίες οδηγούς αγώνων να φροντίζουν για την εκπαίδευση των κατόχων του μοντέλου.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης