Λάμπει η Mercedes G-Class της Carlex Design

Πρώτη καταχώρηση: Πέμπτη, 29 Οκτωβρίου 2020, 08:00
Λάμπει η Mercedes G-Class της Carlex Design

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

Ο φημισμένος οίκος από την Πολωνία φαίνεται ότι έχει μια ιδιαίτερη αγάπη για το εμβληματικό off-road της Mercedes. Δεν είναι τυχαίο ότι σε σύντομο χρονικό διάστημα παρουσίασε τρεις πολύ σπέσιαλ εκδόσεις του μοντέλου, με την τελευταία να είναι και η πιο εντυπωσιακή.

Η G-Class Racing Green Edition είναι ένα από τα πιο όμορφα τετράτροχα που έχουμε δει. Ένα πλήρως εξατομικευμένο όχημα, το οποίο απευθύνεται σε όσους πραγματικά αναζητούν κάτι ξεχωριστό και φυσικά έχουν την οικονομική δυνατότητα για να το αγοράσουν.

Το αμάξωμα είναι βαμμένο στο αποκλειστικό χρώμα BRG (British Racing Green). Μια βαθιά απόχρωση του πράσινου που λάμπει τόσο στο φως της ημέρας όσο και τη νύχτα, κάτω από τους προβολείς των πόλεων.
Πολλά τμήματα του αμαξώματος, όπως η οροφή, μέρος των θυρών και το κάλυμμα της ρεζέρβας είναι από ανθρακονήματα, με την επιγραφή «Racing Green Edition» και το όνομα του οίκου να αναγράφονται σε διάφορα σημεία.

Το επιβλητικό 4Χ4 πατάει σε νέες ζάντες 22 ιντσών, φέρει μεγαλύτερα φρένα με καφέ δαγκάνες και διπλές απολήξεις της εξάτμισης που εκτείνονται στο πλάι, κάτω από τα σπόιλερ.

Στο εσωτερικό η πολυτέλεια είναι διάχυτη. Οι σχεδιαστές της Carlex Design έχουν δημιουργήσει ένα ονειρικό σαλόνι υψηλής αισθητικής. Το καφέ δέρμα με τις χειροποίητες ραφές και το σκούρο πράσινο κυριαρχούν σε κάθε επιφάνεια.

Το τιμόνι με την παχιά στεφάνη, το διάτρητο δέρμα στα πλαϊνά και το carbon στο κάτω τμήμα κλέβει την παράσταση. Τα καθίσματα είναι τόσο κομψά και άνετα που συναρπάζουν, ενώ οι ψηφιακές οθόνες στο ταμπλό ενσωματώνουν κάθε λειτουργία και εφαρμογή, καλύπτοντας πλήρως τις απαιτήσεις οδηγού και επιβατών σχετικά με την ενημέρωση και την ψυχαγωγία.

Φυσικά, το αυτοκίνητο εξοπλίζεται με κάθε λογής τεχνολογία και ένα προηγμένο ηχοσύστημα για άριστο ήχο.
Όσον αφορά στα μηχανικά μέρη, η Carlex Design δεν έκανε καμία αναφορά. Αυτό σημαίνει ότι ο V8 4.0 biturbo κινητήρας των 585 ίππων και 850 Nm ροπής, διατηρεί τις εργοστασιακές του προδιαγραφές.

 

 

Τελευταία ενημέρωση: Πέμπτη, 29 Οκτωβρίου 2020, 08:43