Έπειτα από αναμονή μηνών, η γαλλική εταιρεία αποκάλυψε επιτέλους την κορυφαία έκδοση του μικρομεσαίου hatchback της γκάμας της, η οποία αναμένεται στην ευρωπαϊκή αγορά το ερχόμενο φθινόπωρο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το νέο 308 GTi, βασίζεται αισθητικά στο πρωτότυπο που είχαμε δει πριν από δύο χρόνια στην έκθεση της Φρανκφούρτης, έχοντας όμως ένα λιγότερο επιθετικό bodykit. Είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις, με την ισχυρότερη να φέρει τη χαρακτηριστική διχρωμία, ζάντες 19 ιντσών και ορισμένες ακόμα αισθητικές αλλαγές.

Ο γυαλιστερός διαχύτης, οι μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, οι τονισμένες ποδιές και τα πλαϊνά σπόιλερ, τονίζουν το σπορτίφ προφίλ του αυτοκινήτου, με τις ζάντες 18 ιντσών να είναι στο βασικό εξοπλισμό. Η ανάρτηση είναι 11 χλστ. χαμηλότερη, το σύστημα διεύθυνσης έχει αναβαθμιστεί πλήρως, ενώ υπάρχει και δυνατότητα πλήρους απενεργοποίησης του ESP.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τα φρένα μπροστά έχουν διάμετρο 330 χλστ. στην έκδοση GTi 250 και 380 χλστ. στην έκδοση GTi 270, ενώ πίσω είναι 268 χλστ. Το ίδιο σπορ μοτίβο ακολουθείται και στην καμπίνα, με τις μαύρες δερμάτινες επενδύσεις, τις κόκκινες ραφές, τα αλουμινένια πεντάλ και το τιμόνι με το κοφτό κάτω τμήμα να κάνουν τη διαφορά. Στην έκδοση των 270 ίππων συναντάμε επιπλέον, μπάκετ καθίσματα με alcantara.

Κάτω από το καπό βρίσκεται ο 1.6 THP κινητήρας, απόδοσης 250 και 270 ίππων, με την ροπή να είναι στα 330 Nm, ανεξαρτήτους έκδοσης. Η κίνηση περνά στους εμπρός τροχούς μέσω μηχανικού κιβωτίου έξι σχέσεων, με τα 0-100 να έρχονται σε 6,2 και 6 δευτερόλεπτα αντίστοιχα και την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.

Η έκδοση των 270 ίππων φέρει μπλοκέ διαφορικό Torsen, με τη μέση κατανάλωση καυσίμου να είναι μόλις 6 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και τις εκπομπές ρύπων στα 139 γρ./χλμ.


Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης