Η γερμανική φίρμα εμπλουτίζει την γκάμα του δημοφιλούς pick-up, προσθέτοντας έναν νέο πανίσχυρο πετρελαιοκινητήρα και αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πρόκειται για τον V6 3.0 TDI απόδοσης 258 ίππων που με τη λειτουργία overboost ανεβαίνει για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα στους 272 ίππους. Η μέγιστη ροπή φθάνει τα 580 Nm και είναι διαθέσιμη από τις 1.400 σ.α.λ., με τα 0-100 να επιτυγχάνονται σε 7,3 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 207 χλμ./ώρα.

Το μοτέρ συνδυάζεται με το αυτόματο 8άρι κιβώτιο και σύστημα μόνιμης τετρακίνησης 4MOTION. Ο κινητήρας προσφέρεται αποκλειστικά στην εξοπλιστική έκδοση «Aventura», περιλαμβάνοντας νέες ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών με ελαστικά διαστάσεων 255/50, προβολείς ομίχλης εμπρός με λειτουργία φωτισμού στροφής, μαύρη εσωτερική επένδυση οροφής, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες, νέες ποδιές και πολλά ακόμη.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Φυσικά, τα off-road χαρακτηριστικά του Amarok διατηρούνται αναλλοίωτα.

• Μεγάλη ικανότητα αναρρίχησης, αφού μπορεί να ανέβει σε πλαγιές με κλίση 45ο ακόμα και με 1 τόνο φορτίου.

• Φαρδύ μεταξόνιο, στα 3,09 μέτρα, διασφαλίζοντας πολύ μεγάλη σταθερότητα, ακόμα και σε πλαγιές με κλίση 50°.

• Αυξημένη απόσταση από το έδαφος, που του επιτρέπει να κινηθεί σε ράμπες με γωνία από 15,6° έως 20,1°.

• Μέγιστη γωνία προσέγγισης 29,5° και γωνία διαφυγής 18°

• Δυνατότητα διάσχισης υδάτινων εμποδίων βάθους έως 50 εκ.

Το Amarok, με τον νέο τρίλιτρο κινητήρα των 258 (και κατά περίσταση 272) ίππων, τη μόνιμη τετρακίνηση και το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 8 σχέσεων, στην πλούσια έκδοση εξοπλισμού «Aventura», κοστίζει 52.200€. Η γκάμα, ωστόσο, ξεκινά από την έκδοση «Comfortline» – με τον ίδιο κινητήρα ρυθμισμένο να αποδίδει 163 PS – με τιμή 35.600€. 

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης