Η Ford παρουσίασε επίσημα σε ειδική εκδήλωση στην Κολωνία, τη νέα γενιά του Focus RS, ένα από τα πιο ισχυρά και γρήγορα hatchback της αγοράς.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σε αντίθεση με τον προκάτοχό του, εφοδιάζεται με σύστημα τετρακίνησης και με τον 2.3 Ecoboost κινητήρα που είδαμε στη νέα Mustang, με την απόδοση να ξεπερνά τους 320 ίππους και τη ροπή τα 430 Nm. Η εταιρεία δεν ανακοίνωσε πλήρη στοιχεία, παρά μόνο ότι, το εξάρι μηχανικό κιβώτιο έχει τροποποιηθεί ειδικά, ώστε να αντέχει την υψηλή ροπή και η ανάρτηση εμπρός είναι τεχνολογίας RevoKnuckle.

Η κίνηση μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς, με τους δύο ηλεκτρονικά ελεγχόμενους συμπλέκτες να στέλνουν σε κανονικές συνθήκες, έως και το 70% της ροπής στον πίσω άξονα. Σε περίπτωση που χρειαστεί, παρεμβαίνει το σύστημα Dynamic Torque Vectoring, μεταφέροντας το 100% της δύναμης σε κάθε τροχό  πίσω, ξεχωριστά. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το Focus RS θα προσφέρεται σε τέσσερα χρώματα (Nitrous Blue, Frozen White, Absolute Black και Stealth Gray). Στο βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται οι ζάντες 19 ιντσών, με ελαστικά Michelin Pilot Super Sport διαστάσεων 235/35 και τα φώτα bi-xenon HID.

Αισθητικά, είναι αρκετά μυώδες και επιθετικό, χάρη στην τεράστια πίσω πτέρυγα, τον διαχύτη με ενσωματωμένες τις μεγάλες απολήξεις της εξάτμισης, τους σπορ προφυλακτήρες και το χαμηλωμένο αμάξωμα.

Περνώντας στην καμπίνα, τη διαφορά κάνουν τα μπάκετ καθίσματα της Recaro με το σήμα RS στα προσκέφαλα, η οθόνη 8 ιντσών του συστήματος πολυμέσων SYNC με κάμερα οπισθοπορείας και το ηχοσύστημα της Sony με τα 10 ηχεία. Φυσικά, δεν λείπει το σπορ τιμόνι, τα αλουμινένια πεντάλ και τα τρία όργανα στην κεντρική κονσόλα, με την πίεση του λαδιού, τη θερμοκρασία και την πίεση της τουρμπίνας.

Όλες οι λεπτομέρειες θα ανακοινωθούν κατά τη διάρκεια της έκθεσης της Γενεύης. Όσο για την κατασκευή του, θα γίνει στο εργοστάσιο της Ford στη Γερμανία, με την εμπορική διάθεση να ξεκινά στα τέλη του 2015.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης