Στο πλαίσιο του μεγάλου τελικού του Champions League, που θα διεξαχθεί στο «Millenium» του Κάρντιφ, το Σάββατο 3 Ιουνίου, μεταξύ της Γιουβέντους και της Ρεάλ Μαδρίτης, η Nissan πραγματοποίησε ένα επιστημονικό πείραμα μέτρησης του ενθουσιασμού.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ως επίσημος χορηγός της διοργάνωσης, η ιαπωνική εταιρεία τοποθετεί το ποδόσφαιρο σε μια άλλη διάσταση, αξιολογώντας το κατά πόσο η συγκίνηση σε ένα ποδοσφαιρικό ματς είναι πιο συναρπαστική από το να είσαι επιβάτης στο πανίσχυρο supercar GT–R.

Σε συνεργασία με τους ειδικούς της αθλητικής επιστήμης στο πανεπιστήμιο Loughborough, η Nissan εγκατέστησε σε μια ομάδα εθελοντών, φορητές συσκευές προηγμένης  τεχνολογίας, προκειμένου να παρακολουθήσει και να συγκεντρώσει μια σειρά δεδομένων.  Αυτά περιελάμβαναν τον καρδιακό ρυθμό, τον ρυθμό αναπνοής και την ηλεκτρο-δερματική δραστηριότητα, ούτως ώστε να εξεταστεί το φυσιολογικό επίπεδο επίδρασης που είχε ο ενθουσιασμός και τελικά να προσδιοριστεί ποια δραστηριότητα είναι πιο συναρπαστική.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τα πειράματα έλαβαν χώρα κατά τη διάρκεια των προκριματικών αγώνων του UEFA Champions League  και συγκρίθηκαν με τις αντιδράσεις επιβατών που βρέθηκαν στη θέση του συνοδηγού του GT-R, στο περίφημο Circuit de Spa-Francorchamps στο Βέλγιο.

Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα, ο Dr. Dale Esliger, δήλωσε: «Πριν τη διεξαγωγή των πειραμάτων,  θα εκτιμούσαμε υποκειμενικά πόσο συναρπαστικό είναι το ποδόσφαιρο ή το να είσαι επιβάτης σε ένα supercar, όπως το Nissan GT-R. Η έρευνα μας επέτρεψε να χρησιμοποιήσουμε καινοτόμα δεδομένα μέσω αισθητήρων, να κατανοήσουμε τη φυσική αντίδραση των συμμετεχόντων σε αυτές τις στιγμές και έτσι να κάνουμε προτάσεις για εκείνα τα στοιχεία που θα μπορούσαν να είναι τα πιο συναρπαστικά».


Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης