Η «μπλε οβαλ» φίρμα ανακοίνωσε ότι από το επόμενο έτος το δημοφιλές supermini και το πεντάθυρο hatchback θα είναι διαθέσιμα σε μία να έκδοση με την ονομασία EcoBoost Hybrid.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τόσο το Fiesta όσο και το Focus θα φέρουν σύστημα ήπιας υβριδικής τεχνολογίας 48 volt, εξασφαλίζοντας μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές ρύπων και συνάμα επιπλέον δύναμη και πιο άμεση απόκριση.

Το mild hybrid system με την ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια (BISG) θα τοποθετηθεί στον πολυβραβευμένο 1.0 Ecoboost κινητήρα, βελτιώνοντας τις επιδόσεις των αυτοκινήτων και περιορίζοντας την υστέρηση στην απόκριση (turbo-lag), κυρίως στις χαμηλές στροφές.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σύμφωνα με τις εργοστασιακές μετρήσεις, η μέση κατανάλωση καυσίμου του Fiesta Ecoboost Hybrid θα είναι στα 4,9 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και οι εκπομπές ρύπων στα 112 γρ./χλμ. Αντίστοιχα, του Focus θα είναι στα 4,7 λτ. και 106 γρ./χλμ.

Ενδιαφέρον έχουν οι δηλώσεις του νέου επικεφαλής της Ford Europe, Steven Armstrong, o οποίος είπε ότι οι νέες εκδόσεις των δύο μοντέλων θα είναι προσιτές στον καταναλωτή, συνδυάζοντας τις προηγμένες τεχνολογίες με τη φιλοσοφία «οδηγικής απόλαυσης» της μάρκας.

Αναλυτικά στοιχεία για τα αυτοκίνητα θα ανακοινωθούν στις 2 Απριλίου, στο πλαίσιο της εκδήλωσης «Go Further» που διοργανώνει η Ford στο Άμστερνταμ.

Δείτε όλες τις εκδόσεις των Fiesta και Focus

 

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης