Αναβαθμισμένο, ισχυρότερο και πιο οικονομικό είναι το Leon TGI Evo, το οποίο χρησιμοποιεί για την κίνησή του φυσικό αέριο και βενζίνη.

Το αυτοκίνητο τροφοδοτείται από τον βελτιωμένο 1.5 TSI κινητήρα. Το μοτέρ συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων ή αυτόματο DSG7, αποδίδοντας 130 ίππους και 200 Nm ροπής. Το κύριο καύσιμο είναι το φυσικό αέριο, με τη βενζίνη να χρησιμοποιείται ως βοηθητικό σε περίπτωση που εξαντληθεί το περιεχόμενο στις δεξαμενές CNG.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το Leon TGI Evo εφοδιάζεται με τρεις δεξαμενές φυσικού αερίου χωρητικότητας 17,7 κιλών, προσφέροντας αυτονομία 500 χιλιομέτρων. Με τη χρήση βενζίνης η αυτονομία αυξάνεται στα 650 χλμ.

Σύμφωνα με τη Seat, η συγκεκριμένη έκδοση του μικρομεσαίου hatchback είναι η πιο οικονομική και φιλική προς το περιβάλλον. Αναλυτικά τα στοιχεία της κατανάλωσης, οι εκπομπές ρύπων και ο χρόνος λανσαρίσματος στην αγορά θα ανακοινωθούν το επόμενο διάστημα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Δείτε όλες τις εκδόσεις του Leon στην Ελλάδα


Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης