Του Λουκά Παπαλάμπρου

Η κορυφαία έκδοση του καινούργιου supermini της «μπλε οβάλ» φίρμας, χαρακτηρίζεται ως η πιο συναρπαστική όλων των εποχών, προσφέροντας στον οδηγό μοναδικές στιγμές απόλαυσης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το καινούργιο Fiesta ST έχει αναβαθμιστεί ριζικά, τόσο αισθητικά όσο και μηχανικά. Είναι το πρώτο μοντέλο της Ford Performance που εφοδιάζεται με τρικύλινδρο κινητήρα και επιλέξιμα προφίλ οδήγησης «DriveModes». Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του τρεις λειτουργίες (Normal, Sport και Track), επιτρέποντας τη διαμόρφωση των συστημάτων μετάδοσης, διεύθυνσης και ευστάθειας, για βελτιστοποιημένη, απολαυστική οδηγική εμπειρία σε όλες τις συνθήκες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο κινητήρας 1.5 EcoBoost αποδίδει 200 ίππους και 290 Nm ροπής, με τα 0-100 να έρχονται σε 6,7 δευτερόλεπτα. Την ίδια στιγμή οι εκπομπές ρύπων είναι μόλις στα 114 γρ./χλμ. επιτυγχάνοντας ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Παράλληλα, η νέα τεχνολογία απενεργοποίησης κυλίνδρου που αποτελεί παγκόσμια πρωτιά για τρικύλινδρο μοτέρ, θα σταματά αυτόματα την παροχή καυσίμου και τη λειτουργία των βαλβίδων σε έναν από τους κυλίνδρους όταν χρειάζεται, όπως στο ρολάρισμα ή σε διαδρομές με μικρές απαιτήσεις, χωρίς να επηρεάζει τις επιδόσεις. 

Επίσης, όπως ανακοίνωσε πρόσφατα η Ford Performance, το hot μικρό θα προσφέρεται προαιρετικά με μηχανικό μπλοκέ διαφορικό της Quaife, καθώς και με το σύστημα Torque Vectoring Control. Ιδιαίτερη αναφορά πρέπει να γίνει στο launch control – ανήκει στον έξτρα εξοπλισμό – και προορίζεται για χρήση στην πίστα.

Για όσους ενδιαφέρονται, η εμπορική πορεία του νέου Fiesta ST αναμένεται να ξεκινήσει στην Ελλάδα τον Ιούλιο.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης