Με τετρακίνηση οι BMW M3 και M4 είναι ακόμα πιο γρήγορες

Πρώτη καταχώρηση: Τρίτη, 20 Απριλίου 2021, 12:58
Με τετρακίνηση οι BMW M3 και M4 είναι ακόμα πιο γρήγορες

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

Μετά τις πισωκίνητες εκδόσεις των πανίσχυρων sport sedan και sport coupe, η βαυαρική φίρμα είναι έτοιμη να λανσάρει στην αγορά τις τετρακίνητες εκδοχές των ονειρικών μοντέλων.

Οι BMW M3 xDrive και BMW M4 xDrive θα ξεκινήσουν την εμπορική τους πορεία στην Ευρώπη, τον Ιούλιο. Θα προσφέρονται αποκλειστικά με το πακέτο Competition και τον εξακύλινδρο 3.0 twin power turbo κινητήρα απόδοσης 510 ίππων με το αυτόματο M Steptronic κιβώτιο 8 σχέσεων.

Το σύστημα τετρακίνησης AWD συνδυάζεται με το Active M Differential, το οποίο εξασφαλίζει πλήρως μεταβλητή κατανομή ροπής μεταξύ των πίσω τροχών, ανάλογα με τις απαιτήσεις. Αυτό βοηθά στη μεταφορά της ροπής στον δρόμο χωρίς μείωση της επιτάχυνσης, κυρίως όταν το αυτοκίνητο πιέζεται δυνατά ή η πρόσφυση στη μία πλευρά είναι μειωμένη.

Τα συστήματα M xDrive και Active M Differential συνοδεύονται από ειδικό έλεγχο πρόσφυσης Μ, ενώ συνεργάζονται με το Dynamic Stability Control (DSC), παρέχοντας αυξημένη ελκτική πρόσφυση και κατευθυντική ευστάθεια.

Τρία προφίλ οδήγησης

Τα 0-100 έρχονται σε 3,5 δευτερόλεπτα.

Το M xDrive επιτρέπει στον οδηγό να προσαρμόζει τα χαρακτηριστικά του συστήματος τετρακίνησης και τις επιδόσεις ανάλογα με την οδηγική κατάσταση και τις προσωπικές προτιμήσεις του. Η επιθυμητή ρύθμιση μπορεί να επιλέγεται από το μενού Setup του λειτουργικού συστήματος Μ, με τρία διαφορετικά προγράμματα μετάδοσης.

510 ίπποι και 650 Nm ροπή.Στην προκαθορισμένη ρύθμιση 4WD, το σύστημα προσφέρει μέγιστη ελκτική πρόσφυση και ελεγχόμενη με ακρίβεια συμπεριφορά διατηρώντας συγχρόνως την αυξημένη μεταφορά ισχύος στον πίσω άξονα σε όλες τις περιπτώσεις. Με την ενεργοποίηση του 4WD Sport mode, ακόμα μεγαλύτερο ποσοστό ροπής κατανέμεται στους πίσω τροχούς ακόμα και σε ακραίες σπορ οδηγικές συνθήκες με αποτέλεσμα μεγαλύτερη ευελιξία.

Οι οδηγοί μπορούν να απενεργοποιήσουν το σύστημα DSC τελείως και να ενεργοποιήσουν το 2WD mode, όπου η κινητήρια ισχύς κατανέμεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς.

Με το προαιρετικό M Traction Control, η ελκτική ισχύς μπορεί να προσαρμόζεται άριστα σε τρία στάδια σε αυτή τη ρύθμιση όπως και στα RWD μοντέλα.

Αυτό το είδος μετάδοσης ισχύος χωρίς παρέμβαση από τα συστήματα ελέγχου πλαισίου για τη σταθεροποίηση του οχήματος επιτρέπει στους έμπειρους οδηγούς να απολαμβάνουν μία «καθαρόαιμη» εμπειρία και να βελτιώνουν τις ικανότητες τους με τη βοήθεια του προαιρετικού M Drift Analyser.

Παράλληλα, βελτιωμένοι είναι οι χρόνοι επιτάχυνσης, με τις M3 Competition Sedan M xDrive και M4 Competition Coupé M xDrive να χρειάζονται μόλις 3,5 δευτερόλεπτα για να επιταχύνουν από στάση στα 100 χλμ./ώρα, που σημαίνει ότι είναι κατά 0,4 δευτ. ταχύτερες στο σπριντ από τις αντίστοιχες πισωκίνητες (RWD) εκδόσεις.

Τα μοντέλα της BMW πατάνε στάνταρ σε τροχούς Μ ελαφρού κράματος διαμέτρου 19 ιντσών στον εμπρός άξονα και 20” στον πίσω. Οι σφυρήλατες ζάντες σε σχέδιο twin-spoke με φινίρισμα Jet Black εφοδιάζονται με ελαστικά της Michelin 275/35 R19 και 285/30 R20 αντίστοιχα.
 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Πόσο κοστίζουν στην Ελλάδα οι νέες BMW M3 και M4;

Οι φόροι για τη νέα BMW M5 CS ξεπερνούν τις 100.000 ευρώ!

 

 

Τελευταία ενημέρωση: Τρίτη, 20 Απριλίου 2021, 13:21