Με ένα κινητήρα βενζίνης και δύο πετρελαίου, σε δικίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις, καθώς και το καινούργιο αυτόματο κιβώτιο Xtronic, θα είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά το νέο Qashqai.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στη βάση της γκάμας είναι ο 1.2 DIG-T, απόδοσης 115 ίππων και 190 Nm ροπής. Το μοτέρ αυτό ουσιαστικά αντικαθιστά τον 1.6 λτ., έχοντας καλύτερη λειτουργία και φυσικά όλα τα φορολογικά κίνητρα λόγω κυβισμού. Συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων και φέρει στον εξοπλισμό το σύστημα Start/Stop. Η μέση κατανάλωση καυσίμου είναι στα 5,6 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και οι εκπομπές ρύπων στα 129 γρ./χλμ.

Ακολουθεί ο αναβαθμισμένος 1.5 dCi με τους 110 ίππους και τα 260 Nm ροπής. Με αυτό τον πετρελαιοκινητήρα, το Qashqai απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας καθώς εκπέμπει κάτω από 100 γρ./χλμ. CO2. Διαθέτει και αυτό σύστημα Start/Stop, με την κατανάλωση να είναι μόλις 3,8 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και την αυτονομία να ξεπερνά τα 1.500 χιλιόμετρα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στην κορυφή της γκάμας είναι ο 1.6 dCi ο οποίος προσφέρεται με κίνηση στους δύο τροχούς ή με σύστημα τετρακίνησης. Αποδίδει 130 ίππους και είναι από τους πιο προηγμένους στην κατηγορία του. Στην δικίνητη έκδοση η μέση κατανάλωση είναι 4,4 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και οι εκπομπές ρύπων στα 115 γρ./χλμ. και στην τετρακίνητη οι τιμές διαμορφώνεται σε 4,9 λτ. και 129 γρ./χλμ., αντίστοιχα. 

Το νέο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων XTronic είναι διαθέσιμο με τον κινητήρα 1.6 dCi. Σε αντίθεση με τα συμβατικά συστήματα μεταβλητής μετάδοσης, το κιβώτιο Xtronic «μιμείται» τη συμπεριφορά των παραδοσιακών, αυτόματων κιβωτίων ταχυτήτων, πολλαπλών σχέσεων. Αυτό σημαίνει, ότι έχει ομαλή κύλιση σε ήπια οδήγηση και άμεση απόδοση κατά τη διάρκεια της έντονης επιτάχυνσης.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης