Στο επίκεντρο της στρατηγικής κατεύθυνσης τοποθετεί τη βιωσιμότητα και την αποδοτική διαχείριση πόρων, το BMW Group. Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία θέλει να περιορίσει κατά 40 εκατ. τους τόνους CO2 μέχρι το 2030, έχοντας ιδιαίτερα φιλόδοξες βλέψεις.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όπως ανακοίνωσε ο πρόεδρος του ομίλου, Oliver Zipse, στα επόμενα 10 χρόνια στόχος είναι η πώληση πάνω από 7 εκατομμυρίων εξηλεκτρισμένων αυτοκινήτων, εκ των οποίων τα 2/3 θα φέρουν πλήρως ηλεκτρικό σύστημα κίνησης.

Παράλληλα, θα μειώσει κατά 40% τις εκπομπές ρύπων των οχημάτων, καλύπτοντας τις αυστηρότερες προδιαγραφές της Ευρωπαϊκής Ένωσης. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η νέα εποχή της BMW έχει ξεκινήσει εδώ και καιρό, με επίκεντρο τα i3 και MINI Cooper SE. Το 2021 θα δούμε τα πρωτοποριακά BMW iX3, iNEXT και i4, καθώς και την επόμενη γενιά της Σειράς 7. Η ναυαρχίδα της μάρκας θα διατίθεται σε εκδόσεις με ήπιο υβριδικό σύστημα, ως plug-in hybrid και για πρώτη φορά ως αμιγώς ηλεκτρική. 

Η εταιρεία θα έχει 25 ηλεκτροκίνητα μοντέλα στον δρόμο μέχρι το 2023 – τα μισά από τα οποία πλήρως ηλεκτρικά.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης