Επιμέλεια: Περικλής Χαλάτσης

Οι μειωμένες ταξινομήσεις των καινούριων αυτοκινήτων τον τελευταίο μήνα του χρόνου που πέρασε δεν ξάφνιασαν κανένα. Μπορεί να κατέγραψαν πτώση 12.2% αλλά ήταν κάτι που όλοι περίμεναν αφού δεν είχαν αυτοκίνητα να παραδώσουν. Οι αντιπροσωπείες ζήτησαν τον αριθμό των αυτοκινήτων που χρειάζονταν για να εκπληρώσουν τις παραγγελίες αλλά απο τα εργοστάσια δεν πήραν ούτε το 25% από αυτά που ζήτησαν.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το πρόβλημα με τα microcheaps παραμένει. Από τις γραμμές παραγωγής βγαίνει το 1/3 των παραγγελιών. Ποιος θα πρωτοπάρει αυτοκίνητα. Όλη η Ευρώπη είναι στον αέρα. Στην Ελλάδα οι παραγγελίες δεν μπορούν να πραγματοποιηθούν. Οι περισσότερες αντιπροσωπείες χρωστούν σε πελάτες τους αυτοκίνητα. Έχουν γίνει οι προπαραγγελίες, έχουν δοθεί οι προκαταβολές αλλά τα αυτοκίνητα αυτά αναμένονται να εισαχθούν  στη χώρα μας μετά από δύο και τρείς μήνες στην καλύτερη περίπτωση. Αν όλα πάνε καλά η κατάσταση στις γραμμές παραγωγής θα εξομαλυνθεί μέχρι το τέλος του α εξαμήνου 2022.
Στην Ελλάδα ο Δεκέμβριος είχε πτώση στις ταξινομήσεις 12.2%. Σύμφωνα με τα πρωτογενή στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και την επεξεργασία του ΣΕΑΑ οι ταξινομήσεις το μήνα Δεκέμβριο ήταν 5.660 ΙΧ έναντι 6.443 που είχαν γίνει το 2020.Αύξηση στις ταξινομήσεις σημειώθηκε στα φορτηγά. Το 2020 ταξινομήθηκαν 626 και το αντίστοιχο μήνα του 2021 ταξινομήθηκαν 730.

Ωστόσο η χρονιά που πέρασε σε γενικές γραμμές ήταν αρκετά καλή. Από τον Ιανουάριο μέχρι το Δεκέμβριο ταξινομήθηκαν 100.916 Ι.Χ έναντι 80.977 το 2020. Η χρονιά έκλεισε με άνοδο 24.6%

Οι Έλληνες προτίμησαν την κατηγορία B- TOTAL που είχε 41.6% πωλήσεις. Σε απόσταση αναπνοής είναι η κατηγορία C-TOTAL με 40.7% και ακολουθεί η C-SUV με 28%.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ανάμεσα στις διάφορες εκδόσεις οι Έλληνες προτίμησαν τα αυτοκίνητα με βενζίνη (40.6%) ακολούθησαν οι υβριδικές εκδόσεις (26.7%),τα επαναφορτιζόμενα (13.2%) και τα αυτοκίνητα με κινητήρα πετρελαίου (12.9%)

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης