Η Maserati παρουσίασε το δεύτερο SUV της γκάμας της, τη νέα Grecale που έρχεται να τοποθετηθεί ένα σκαλοπάτι κάτω από την Levante.

Το δεύτερο SUV στην ιστορία της Maserati παρουσιάστηκε με γεμάτη φαρέτρα και ξεκάθαρο στόχο να βρεθεί στην κορυφή των πωλήσεων της φίρμας, καθώς διαθέτει το απόλυτο πακέτο. Με μήκος 4.85μ. πλάτος 1.97μ. και μεταξόνιο στα 2.9μ. θυμίζει σχεδιαστικά ως ένα βαθμό την Levante, ξεχωρίζει όμως στα σημεία όπως τα νέα λεπτότερα φώτα και κυρίως στο άκρως hi-tech εσωτερικό.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η εικόνα στην καμπίνα είναι ασύγκριτα πιο μοντέρνα από την Levante και εντυπωσιάζει με τις τέσσερις συνολικά οθόνες και την πλήρη συνδεσιμότητα. Πιο συγκεκριμένα ο πίνακας οργάνων και η οθόνη στο ταμπλό έχουν μέγεθος 12.3 ίντσες ενώ μία ακόμη οθόνη έχει «εξαφανίσει» τα κουμπιά, με το κερασάκι στην τούρτα να αποτελεί το ρολόι ψηλά, το οποίο δείχνει μεν αναλογικό αλλά είναι ψηφιακή οθόνη που μπορεί να αλλάξει εικόνα. Παράλληλα, το μοντέλο θα προσφέρει συναυλιακό ήχο με συνολικά 21 ηχεία και ισχύ έως 1.200W.

Η Νέα Grecale αρχικά θα προσφέρεται σε τρεις εκδόσεις: GT,Modena και Trofeo ενώ θα υπάρξει και μία συλλεκτική με την ονομασία PrimaSerie. 

Οι GT και Modena θα χρησιμοποιούν έναν turbo τετρακύλινδο 2λιτρο κινητήρα απόδοσης 300 και 330 ίππων αντίστοιχα και ροπή 450 Nm, πάντα με την επικουρική βοήθεια ενός υβριδικού συστήματος 48V. Σύμφωνα με την εταιρία, η έκδοση GT πετυχαίνει το 0-100 σε 5.6 δευτ. ενώ η Modena σε 5.3 δευτ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η ισχυρότερη έκδοση Trofeo αποκτά έναν V6 twin-turbo κινητήρα 3.0λτ. απόδοσης 538 ίππων, με επιτάχυνση 0-100 σε 3.7 δευτ. και τελική ταχύτητα στα 285χλμ./ώρα. Σε αυτή τη περίπτωση υπάρχει αυτόματο κιβώτιο ZF και τετρακίνηση, ενώ συναντάμε και 6πίστονες Brembo δαγκάνες μπροστά και 4πίστονες πίσω αλλά και αερανάρτηση.

Ενώ τις παραπάνω εκδόσεις θα τις δούμε μέσα στο 2022, από την επόμενη χρονιά θα παρουσιαστεί και η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση Folgore με μπαταρία 105 kWh και ροπή έως 800 Nm. 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης