Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Σε στοχευμένες αναβαθμίσεις προχώρησαν οι μηχανικοί της Toyota, ανεβάζοντας ένα ακόμα level την άκρως πετυχημένη GR Supra GT4 Evo. Ένα μοντέλο που ξεκίνησε την αγωνιστική του πορεία το 2020 και έχει ήδη κερδίσει 11 εθνικά και διεθνή πρωταθλήματα σε όλο τον κόσμο, με πάνω από 50 GT4 να έχουν αγωνιστεί. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι μηχανικοί της Toyota Gazoo Racing εφάρμοσαν αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο το αυτοκίνητο φρενάρει και χειρίζεται την ιπποδύναμη, αφού πρώτα αξιολόγησαν τις γνώμες των αγωνιζομένων. Πλέον ο κινητήρας των τριών λίτρων έχει περισσότερη ιπποδύναμη και καλύτερη καμπύλη ροπής, μαζί με βελτιωμένη ψύξη, ενώ διαθέτει επανασχεδιασμένα φρένα με αναβαθμονομημένο ABS και αμορτισέρ KW τελευταίας γενιάς. Επιπλέον, το αγωνιστικό αυτοκίνητο προδιαγραφών 2023 λαμβάνει μια διαφορετική αντιστρεπτική μπάρα για βελτιωμένη σταθερότητα κατά τις στροφές υψηλής ταχύτητας.

Θα δούμε το Supra GT4 Evo σε δράση για πρώτη φορά τον Ιανουάριο στο 24 Hours of Daytona κατά τον εναρκτήριο γύρο της σεζόν IMSA Michelin Pilot Challenge. Εν τω μεταξύ, τα βιβλία παραγγελιών ανοίγουν σήμερα και η Toyota Gazoo Racing ζητά 186.000 ευρώ, χωρίς φόρους, τελωνεία και τέλη από όσους ενδιαφέρονται για ένα έτοιμο αγωνιστικό όχημα συγκεκριμένων προδιαγραφών. Οι ήδη κάτοιχοι όμως του μοντέλου, δεν θα χρειαστεί να αγοράσουν ένα εντελώς νέο αυτοκίνητο, καθώς οι αναβαθμίσεις μπορούν να αγοραστούν ξεχωριστά για να ταιριάξουν με τις προδιαγραφές Evo.

Μάλιστα εκτός από τις μηχανικές και οδηγικές αναβαθμίσεις, στην προαιρετική λίστα εξοπλισμού μπορεί κανείς να επιλέξει κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες για την πίεση των ελαστικών, ακόμα και για την διαδρομή της ανάρτησης. Βέβαια όλοι περιμένουν την Toyota να πει το ναι τελικά σε μία Supra GRMN, κάτι που ακόμα δεν έχει γίνει πράξη.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης