Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Το Amarok της VW, μετά από 12 χρόνια πετυχημένης παρουσίας, μας συστήνει την άκρως αναβαθμισμένη (σε όλους τους τομείς) νέα του γενιά. Αναβαθμισμένοι κινητήρες, hi-tech ανέσεις που συναντάμε σε premium sedan, αλλά και μοναδική ικανότητα για ασφαλή κίνηση σε όλα τα τερέν, είναι τα σημαντικότερα στοιχεία του νέου DNA του. Ας το γνωρίσουμε αναλυτικότερα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το νέο Amarok αγγίζει πλέον σε μήκος τα 5,35 μ., με το μεταξόνιο να δέχθηκε τη μεγαλύτερη αύξηση, καθώς μεγάλωσε κατά 173 χλστ., αγγίζοντας πλέον τα 3.270 χλστ., κάτι που εξασφαλίζει πολύ μεγαλύτερους χώρους για τους πίσω επιβάτες. Το καπό είναι πιο χαμηλό, ενώ σχεδιαστικά ξεχωρίζουν τα νέα εμπρός φωτιστικά σώματα σχήματος «X», που είναι στάνταρ Led matrix, αλλά και τα πίσω σχήματος «C», επίσης LED.

Θα διατίθεται τόσο σε μονοκάμπινη όσο και σε διπλοκάμπινη έκδοση, ώστε ανάλογα με τις ανάγκες του ο καθένας να επιλέγει την πιο συμφέρουσα έκδοση, την ώρα που οι εξοπλιστικές εκδόσεις είναι συνολικά 5 (Amarok – Life – Style – Pan Americana – Adventura).

Στο εσωτερικό η εικόνα θυμίζει ξεκάθαρα premium SUV με μια κάθετη οθόνη στο κέντρο του ταμπλό η οποία είναι από 10 έως 12 ίντσες και προσφέρει πλήρη συνδεσιμότητα, την ώρα που ο οδηγός μπροστά του αντικρίζει έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 8 ιντσών. Η ποιότητα των υλικών είναι ριζικά αναβαθμισμένη από την προηγούμενη γενιά, ενώ για λόγους ευχρηστίας υπάρχουν μπουτόν για τις βασικές λειτουργίες και όχι πλήκτρα αφής. Μην ξεχνάμε ότι ο χώρος του είναι τα λασπωμένα και δύσκολα τερέν και πρέπει να διευκολύνεται ο οδηγός του σε κάθε περίπτωση.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σε αυτό το σημείο να αναφέρουμε πως το ωφέλιμο φορτίο του Amarok πλέον είναι στα 1.160 κιλά, από τα 1.000 που ήταν προηγουμένως, ενώ η ικανότητα ρυμούλκησής του φτάνει τους 3,5 τόνους. Παράλληλα, για ακόμα μεγαλύτερη διευκόλυνση, το ρολό της καρότσας μπορεί να κλείσει και ηλεκτρικά. 

Το όχημα διαθέτει σύστημα μόνιμης τετρακίνησης 4Motion, εφοδιάζεται με συνολικά έξι προγράμματα παραμετροποίησης της οδήγησης, μπορεί να περάσει από νερό ύψους 80 εκατ. ανενόχλητο, ενώ διαθέτει και πάνω από 30 συστήματα ασφαλείας – υποβοήθησης του οδηγού.

Σχετικά με τους κινητήρες, το νέο Amarok θα προσφέρεται σε 5 επιλογές. Αρχικά είναι ο δίλιτρος των 150 ίππων, έπειτα των 170 ίππων, ενώ υπάρχει και ο bi-turbo, επίσης 2λιτρος, απόδοσης 209 ίππων. Ακολουθεί ο V6 3 λτ. απόδοσης 241 ή 500 ίππων, ενώ στο τερέν της βενζίνης υπάρχει ο 2.3 EcoBoost των 302 ίππων.
Όσοι κινητήρες είναι μέχρι 200 άλογα θα μπορούν να συνδυαστούν και με 6άρι μηχανικό κιβώτιο, ενώ όσοι είναι παραπάνω άλογα, αποκλειστικά με το 10άρι αυτόματο.

Οι πρώτες παραδόσεις αναμένονται στο τέλος του έτους. 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης