Ένα καινούργιο μηχανικό σύνολο βενζίνης που εντυπωσιάζει με την απόδοση και τα χαρακτηριστικά του, εξέλιξαν οι μηχανικοί της γαλλικής φίρμας σε συνεργασία με τους συναδέλφους τους στη Daimler.

Ο κινητήρας έχει την κωδική ονομασία HR13, είναι τετρακύλινδρος turbo με σύστημα άμεσου ψεκασμού και έχει χωρητικότητα 1.300 κ.εκ. Η απόδοσή του κυμαίνεται από 115 έως 160 ίππους και θα τοποθετηθεί αρχικά στα νέα Scenic και Grand Scenic. Μέσα στο 2018, θα τον δούμε στα υπόλοιπα μοντέλα της γκάμας Renault, όπως τα Clio και Megane, ενώ είναι βέβαιο ότι θα χρησιμοποιηθεί και από τη Mercedes.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Διαθέτοντας μια σειρά προηγμένων τεχνολογιών, όπως ειδική επένδυση στους κυλίνδρους για μείωση των τριβών και βελτιστοποίηση της απαγωγής θερμότητας, ο νέος κινητήρας ξεχωρίζει τόσο για την απόδοση, όσο και τα χαρακτηριστικά λειτουργίας. Αντίστοιχα η αύξηση της πίεσης του συστήματος άμεσου ψεκασμού στα 250 bar, ο σχεδιασμός του θαλάμου καύσης και το διπλό σύστημα μεταβλητού χρονισμού, προσφέρουν κορυφαία ελαστικότητα τόσο στις χαμηλές όσο και τις μεσαίες στροφές, με παράλληλα εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση καυσίμου.

Ο βενζινοκινητήρας 1.3 TCe συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο ή το αυτόματο διπλού συμπλέκτη EDC και σύμφωνα με τη Renault είναι απόλυτα αξιόπιστος και ανθεκτικός. Μάλιστα, οι μηχανικοί τον δοκίμασαν σε όλες τις συνθήκες για περισσότερες από 40.000 ώρες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Δείτε εδώ όλη την γκάμα της Renault και τους κινητήρες


Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης