Νέες εκπλήξεις στα crash test του IIHS

Πρώτη καταχώρηση: Τρίτη, 5 Αυγούστου 2014, 15:12
Νέες εκπλήξεις στα crash test του IIHS
Το Αμερικανικό Ινστιτούτο για την Οδική Ασφάλεια (IIHS), είναι το αντίστοιχο του EuroNCAP, διεξάγοντας τις επίσημες δοκιμές πρόσκρουσης των νέων αυτοκινήτων, στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού.

Τα crash test που πραγματοποιεί το IIHS θεωρούνται από τα πλέον αξιόπιστα παγκοσμίως και όλες οι εταιρείες λαμβάνουν πολύ σοβαρά υπόψη τους, τα αποτελέσματα που ανακοινώνει. Δυστυχώς, για μια ακόμα φορά πολλά νέα μοντέλα κρίθηκαν ανεπαρκή στην προστασία των επιβατών.


To overlap test είναι το πιο απαιτητικό και δύσκολο για κάθε αυτοκίνητο

Το ινστιτούτο, αξιολόγησε 12 δημοφιλή αυτοκίνητα σε μόνο έναν τομέα, αυτόν της μετωπικής πρόσκρουσης σε μικρή επιφάνεια, με ταχύτητα 40 μιλίων (64,4 χλμ./ώρα). To test είναι γνωστό ως overlap στους Αμερικάνους και αποτελεί την απαιτητικότερη δοκιμασία, καθώς η μικρή επιφάνεια του σταθερού εμποδίου στην οποία το όχημα προσκρούει, επί της ουσίας παρακάμπτει τη ζώνη παραμόρφωσης και όλες οι δυνάμεις αναπτύσσονται στον θάλαμο επιβατών.


Καλύτερο αναδείχθηκε το MINI Countryman

Ανάμεσα στα 12 αυτοκίνητα που έλαβαν μέρος στις συγκεκριμένη δοκιμή, ήταν τα MINI Countryman, Nissan Juke, Mazda5 και Fiat 500L, τα sport car Subaru ΒRZ και Toyota GT86, δύο ηλεκτροκίνητα και ένα υβριδικό.

Δυστυχώς, το μοναδικό από αυτά που κατάφερε να διακριθεί στο overlap test και προσφέρει υψηλά επίπεδα ασφάλειας στους επιβάτες, ήταν το MINI Countryman. Τα Fiat 500L, Nissan Juke, Nissan Leaf και Mazda5 απέτυχαν στη δοκιμή και πιο συγκεκριμένα στην ανθεκτικότητα του πλαισίου και τη σωματική ακεραιότητα του οδηγού.


To Fiat 500L απο την άλλη, απέτυχε στη δοκιμασία

Τα Subaru BRZ, Toyota GT86, Ford C-MAX Hybrid και Mitsubishi Lancer, αξιολογήθηκαν ως ικανοποιητικά, ενώ η συμπεριφορά των Hyundai Veloster και Scion xB, κρίθηκε ως οριακή.

Όπως δήλωσε ο αντιπρόεδρος του τμήματος έρευνας οχημάτων του IIHS, Joe Nolan, η κατάρρευση του θαλάμου επιβατών αποδείχθηκε καταστροφική για τέσσερα από τα αυτοκίνητα που έλαβαν μέρος στη δομική. Κανονικά, ο θάλαμος πρέπει να είναι ανθεκτικός και να επιτρέπει στα συστήματα ασφαλείας να κάνουν τη δουλεία τους, απορροφώντας την ενέργεια της πρόσκρουσης και ελέγχοντας την κίνηση του σώματος.

Τελευταία ενημέρωση: Τρίτη, 5 Αυγούστου 2014, 15:43