Επιμέλεια: Περικλής Χαλάτσης

Η πρόταση που έκανε ένας πανέξυπνος Γιαπωνέζος στα στελέχη της Nissan αρχικά δεν έτυχε θερμής υποδοχής. Ωστόσο, επειδή οι Γιαπωνέζοι δεν θέλουν να απορρίπτουν κάτι χωρίς να το δοκιμάζουν, άναψαν το πράσινο φως για μια δοκιμή. Ποια ήταν η πρόταση; Μη νομίζετε ότι ήταν κάποια πρωτοποριακή σκέψη. Ίσως να την είχαν σκεφθεί εκατοντάδες άλλοι, αλλά δεν είχαν τον τρόπο προσέγγισης για να υλοποιήσουν τη σκέψη τους.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η πρόταση ήταν να δημιουργηθεί ένα γραφείο που δεν θα είναι σε ένα κτήριο, αλλά σε ένα αυτοκίνητο. Που ο επιχειρηματίας δεν θα πληρώνει ενοίκιο για το γραφείο ούτε θα είναι υποχρεωμένος να βλέπει κάθε ημέρα τα ίδια πράγματα.
Χρειαζόταν ένα καλό van που να εξοπλιστεί κατάλληλα έτσι ώστε να κινείται με ασφάλεια και ταυτόχρονα να γίνει ο ιδανικός χώρος του προσωπικού γραφείου των νέων επιχειρηματιών.

Τη λύση η Nissan την έδωσε σε συνεργασία με την ιαπωνική εταιρεία κατασκευής επίπλων Itoki Corporation. Αρχικά επιλέχθηκε το επαγγελματικό βαν Nissan NV200. Στη συνέχεια η εταιρία επίπλων κατασκεύασε έναν λειτουργικό χώρο γραφείου με ένα καθιστικό που μπορεί να γίνει και κρεβάτι. Ο κινητός και πλήρως λειτουργικός χώρος εργασίας θα μπορούσε να βοηθήσει στην κάλυψη και άλλων αναγκών. Όπως για παράδειγμα μια ημέρα να εργαστεί σε ένα δάσος. Ή μια παραλία. Έτσι ώστε η δουλειά να γίνει σωστά αλλά πιο ευχάριστη.

Το van-γραφείο το βάφτισαν «Moow» (ναι, καλά καταλάβατε, ο ήχος που κάνει μια αγελάδα), με ειδικά προσαρμοσμένο εσωτερικό που παρέχει ένα άνετο μέρος για να εργαστείτε, όπου εσείς επιλέξετε.
Η εξερεύνηση των δυνατοτήτων της ευέλικτης εργασίας, με ένα Nissan – «κινητό γραφείο». 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

 

Φανταστείτε ότι: Ενώ ταξιδεύετε στον δρόμο, ξαφνικά προκύπτει μια επείγουσα εργασία. Έχετε μαζί σας τον φορητό υπολογιστή, αλλά δεν μπορείτε να βρείτε ένα μέρος για να τον χρησιμοποιήσετε με ασφάλεια και ηρεμία. Αυτό που θα ήταν ιδανικό είναι ένα μέρος σαν το σπίτι ή το γραφείο σας, όπου μπορείτε να συγκεντρωθείτε άνετα, αλλά πού τέτοια τύχη…Σκεφτείτε έναν φωτογράφο. Είναι πάντα εν κινήσει και φωτογραφίζει πολλά θέματα για διαφορετικά έργα. 
Στο βίντεο o φωτογράφος έχει σημαντικές εκκρεμότητες μετά τη δουλειά και θέλει να τελειώσει εντελώς το έργο του στην τοποθεσία.

 

Ο Hiromitsu Yasui είναι στην πραγματικότητα ένας επαγγελματίας φωτογράφος. Αφού χρησιμοποίησε το Moow, είπε: 
«Το εσωτερικό ήταν πολύ χαλαρωτικό, όπως και ο δικός μου χώρος. Αυτό με βοήθησε να κάνω περισσότερη δουλειά. Και μετά, όταν άνοιξα τη συρόμενη πλαϊνή πόρτα, αντίκρισα την όμορφη θέα του τοπίου. Ήταν σαν να δουλεύω με τα πλεονεκτήματα του γραφείου μου στην εξοχή».

Η αρχική πρόταση για «αυτοκίνητο-γραφείο» εξελίχθηκε από τη Nissan με τον καλύτερο τρόπο. Το  Moow προέκυψε ως αποτέλεσμα των νέων και μοναδικών τρόπων που αναζητά η Nissan  για να επικοινωνήσει τα πλεονεκτήματα των οχημάτων της, παρέχοντας επιλογές τηλεργασίας σε «ψηφιακούς νομάδες» και όχι μόνο.

Υπάρχει και κάτι ακόμη. Με το Moow γλυτώνεις το ενοίκιο του γραφείου. Έχεις σχεδόν τον ίδιο χώρο και όλα τα comfort που χρειάζεται ένας σύγχρονος επαγγελματίας.
Η ιδέα άρεσε κυρίως σε νέους επιχειρηματίες και οι παραγγελίες «πέφτουν» βροχή. Η Nissan σχεδιάζει να ξεκινήσει τις πωλήσεις του Moow στην Ιαπωνία, εντός του τρέχοντος έτους.
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης