O θρύλος επέστρεψε

Πρώτη καταχώρηση: Τετάρτη, 27 Ιανουαρίου 2016, 14:06
O θρύλος επέστρεψε

Η Porsche έκανε πράξη την υπόσχεσή της και επανέφερε στο προσκήνιο το ιστορικό μοντέλο του 1957 με την ονομασία 718, σε μια προσπάθεια αναβίωσης του αυθεντικού κεντρομήχανου sportcar, που κέρδισε τον αγώνα Targa Florio πριν από 60 χρόνια.

Η νέα 718 Boxster εντάσσεται στη νεοσύστατη σειρά 718 Series της γερμανικής εταιρίας, όπως ακριβώς θα συμβεί και με την Cayman. Το αυτοκίνητο εντυπωσιάζει με το design και τα δυναμικά χαρακτηριστικά, ωστόσο, τη διαφορά κάνουν οι τετρακύλινδροι turbo κινητήρες, αλλάζοντας τα δεδομένα στην αγορά.

Στη βάση της γκάμας είναι ο 2.0 turbo απόδοσης 300 ίππων και 380 Nm ροπής. Το μοτέρ συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων ή το αυτόματο PDK. Με το δεύτερο κιβώτιο και το πακέτο Sport Chrono Pack, επιταχύνει στα 0-100 σε 4,7 δευτερόλεπτα και αναπτύσσει τελική ταχύτητα 275 χλμ/ώρα. Όσοι επιζητούν κάτι πιο ισχυρό και γρήγορο, υπάρχει και η 718 Boxster S με τον 2.5 Turbo των 350 ίππων και 420 Nm ροπής. Τα αντίστοιχα νούμερα επιδόσεων, είναι 4,2 δευτερόλεπτα και 285 χλμ/ώρα τελικής.

Την ίδια στιγμή, η μέση κατανάλωση κυμαίνεται σε ιδιαίτερα χαμηλά επίπεδα, με την Porsche να ανακοινώνει μόλις 6,9 και 7,4 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, αντίστοιχα. Όσο για τις εκπομπές ρύπων, είναι στα 158 και 167 γρ/χλμ. Σε σχέση με την απερχόμενη Boxster, η νέα 718 είναι πιο άμεση και πατάει καλύτερα στις στροφές, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η φίρμα.

Αισθητικά, ξεχωρίζει για την ανασχεδιασμένη μάσκα, τις μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, τα bi-xenon φωτιστικά σώματα με ενσωματωμένα LED φώτα ημέρας, τους αεραγωγούς στο πλάι, τα τρισδιάστατα LED πίσω φώτα, τις ζάντες 19 και 20 ιντσών, καθώς και τις μαύρες ή ασημί γρίλιες. 

Στο εσωτερικό, οι αλλαγές περιορίζονται στο ταμπλό με τους κυκλικούς αεραγωγούς, το τιμόνι και τα αλουμινένια διακοσμητικά. Αναβαθμισμένο είναι το σύστημα πολυμέσων Porsche Communication Management, με τον εξοπλισμό να περιλαμβάνει εκτός των άλλων, το σύστημα PASM (Porsche Active Suspension Management) και το κουμπί «Sport Respone Button», για βελτίωση της απόκρισης του κινητήρα και του κιβωτίου.

Η εμπορική διάθεση των 718 Boxster και 718 Boxster S θα ξεκινήσει στην Ευρώπη, τον ερχόμενο Απρίλιο, με τις τιμές στη Γερμανία να ορίζονται στα 53.646 και 66.141 ευρώ, αντίστοιχα.


Η Porsche είναι απόλαυση


Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

Τελευταία ενημέρωση: Τετάρτη, 27 Ιανουαρίου 2016, 14:06