Το 2019 ήταν μία από τις πιο απαιτητικές και συγχρόνως προκλητικές χρονιές στην ιστορία του ανεξάρτητου ευρωπαϊκού οργανισμού Euro NCAP.

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, ο οργανισμός αξιολόγησε 55 καινούργια και ανανεωμένα μοντέλα 26 διαφορετικών κατασκευαστών. Αυτό σημαίνει ότι, τις καθιερωμένες δοκιμές πρόσκρουσης πέρασε το 92% των επιβατικών οχημάτων που λανσαρίστηκαν στην Ευρώπη – μόλις τρία έμειναν εκτός.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το 75% των αυτοκινήτων απέσπασε την κορυφαία διάκριση των 5 αστέρων στα crash test, ενώ το 91% εφοδιαζόταν από τη βασική έκδοση με το σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης. Αντίστοιχα, το υποσύστημα «ΑΕΒ» με ανίχνευση πεζών ήταν στάνταρ στο 85% και αυτό με αναγνώριση ποδηλατών στο 80%.

Από τα δεδομένα που προέκυψαν κατά τις δοκιμές, τα καινούργια αυτοκίνητα προσφέρουν τα μέγιστα επίπεδα ασφάλειας σε οδηγούς, επιβάτες και χρήστες του δρόμου.

Ωστόσο, την επόμενη χρονιά τα πράγματα θα γίνουν ακόμη πιο δύσκολα για τους κατασκευαστές, καθώς ο οργανισμός θα αξιολογεί τα αυτοκίνητα σε νέες κατηγορίες που σχετίζονται με την αποφυγή συγκρούσεων και την ικανότητα διαφόρων συστημάτων να συνεισφέρουν στην ασφαλή και ταχεία διάσωση των επιβατών μετά από ένα ατύχημα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης