Έπειτα από την πρεμιέρα της ανανεωμένης εκδοχής του απλού GT-R, η Nissan παρουσίασε το «σκληροπυρηνικό» Nismo με τους 600 ίππους και τα αγωνιστικά χαρακτηριστικά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τα αποκαλυπτήρια του GT-R Nismo έγιναν στο Nurburgring, εκεί όπου δοκιμάστηκε, ρυθμίστηκε και αναπτύχθηκε το ιαπωνικό supercar. Όπως το στάνταρ αυτοκίνητο, έτσι και αυτό, φέρει διευρυμένη μάσκα, ενισχυμένο καπό και βελτιωμένη αεροδυναμική. Ο προφυλακτήρας είναι από carbon, με τους μηχανικούς Takumi να επικαλύπτουν τα στρώματα φύλλων από ίνες άνθρακα με χειρουργική ακρίβεια.

Οι εισαγωγές του αέρα έχουν σχεδιαστεί με σκοπό αφενός τη βέλτιστη ροή του γύρω από το αυτοκίνητο και αφετέρου για την παροχή υψηλού επιπέδου κάθετης δύναμης. Συνολικά, το νέο σχήμα του αυτοκινήτου παράγει περισσότερη κάθετη δύναμη από οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο παραγωγής της Nissan μέχρι σήμερα, κάτι που με τη σειρά του προσφέρει εξαιρετική σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αναβαθμίσεις έχουν γίνει και στο εσωτερικό, με τις περισσότερες επιφάνειες του σαλονιού να είναι επενδυμένες με Alcantara. Το ταμπλό ανασχεδιάστηκε, οι διακόπτες μειώθηκαν δραστικά, ενώ η οθόνη αφής 8 ιντσών είναι πιο απλή στη χρήση της. Ο οδηγός μπορεί να ελέγξει τα πάντα χωρίς να αγγίζει την οθόνη, με τα μπάκετ καθίσματα της Recaro να εντυπωσιάζουν.

Οι μηχανικοί της Nissan έκαναν αλλαγές σε όλα τα μηχανικά μέρη, από το σασί έως το σύστημα τετρακίνησης και την ανάρτηση, ώστε να βελτιωθεί ακόμα περισσότερο ο χειρισμός του αυτοκινήτου, τόσο στα συνεχόμενα σλάλομ στην πίστα όσο και στους δημόσιους δρόμους. Το ειδικό Bilstein DampTronic ρυθμιζόμενο σύστημα οδήγησης του GT-R εκμεταλλεύεται πολλαπλές πληροφορίες από τα συστήματα του οχήματος και παρέχει τις απαραίτητες κάθετες δυνάμεις, αλλά και υψηλό επίπεδο ελέγχου σε μια ποικιλία συνθηκών οδήγησης. Καθοριστικό ρόλο έχουν και τα ειδικά αμορτισέρ της NISMO που είναι τέλεια ρυθμισμένα για να μεταφέρουν με τον καλύτερο τρόπο τη δύναμη του V6 3.8 twin-turbo κινητήρα, απόδοσης 600 ίππων και 652 Nm ροπής στην άσφαλτο.

Το μοτέρ συναρμολογείται στο χέρι από μια ομάδα εξειδικευμένων μηχανικών, ενώ μια πλάκα αλουμινίου στο μπροστινό τμήμα κάθε κινητήρα δείχνει το όνομα του τεχνίτη Τakumi που τον δημιούργησε. Παρά την αγωνιστική φύση του, το ανανεωμένο GT-R Nismo διαθέτει ως σύνολο καλύτερη ισορροπία, προσφέροντας στον χρήστη μια μοναδική εμπειρία σε όλες τις επιφάνειες.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης