Οι μηχανικοί της γερμανικής φίρμας συνεχίζουν τις δοκιμές εξέλιξης της «σκληροπυρηνικής» έκδοσης της νέας γενιάς του εμβληματικού sportcar, με τη φημισμένη πίστα του Nurburgring να αποτελεί το πεδίο δράσης.

Παρά το καμουφλάζ, διακρίνεται η τεράστια πίσω πτέρυγα, οι δύο απολήξεις της εξάτμισης στο κέντρο του διαχύτη, τα φουσκωμένα φτερά και τα αναβαθμισμένα φρένα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Βελτιώσεις έχουν γίνει σε σύστημα διεύθυνσης, πλαίσιο και αναρτήσεις, όπως και στον εξακύλινδρο 4.0 λίτρων κινητήρα. Το μοτέρ συνδυάζεται με μηχανικό εξάρι κιβώτιο ή αυτόματο διπλού συμπλέκτη και η απόδοσή του ξεπερνά τους 520 ίππους.

Ο ήχος του μηχανικού συνόλου είναι πραγματικά απολαυστικός, με τη GT3 να κάνει τόσο θόρυβο στην «Πράσινη Κόλαση» του Nordschleife που δεν μπορούσε να περάσει απαρατήρητη από κανέναν.

Όσο για το επίσημο ντεμπούτο της, λογικά θα πραγματοποιηθεί μέσα στο καλοκαίρι ή το αργότερο το φθινόπωρο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος  

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης