Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

Το νέο hypercar της γαλλικής εταιρείας χαρακτηρίζεται ως ένα από τα κορυφαία τετράτροχα του κόσμου. Πρόκειται για μία υψηλής τεχνολογίας κατασκευή, ικανή να αναπτύξει ταχύτητες άνω των 400 χλμ./ώρα χάρη στην άριστη αεροδυναμική και τον πανίσχυρο W16 8.0 λίτρων κινητήρα των 1.500 ίππων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Εκτός όλων των άλλων, όλες οι εκδόσεις της Chiron εξοπλίζονται με ένα από τα πιο εξελιγμένα συστήματα κλιματισμού που έχουν τοποθετηθεί ποτέ σε αυτοκίνητο. Σύμφωνα με τη Bugatti, το air condition έχει τόσο μεγάλη ισχύ που μπορεί να ψύξει ένα διαμέρισμα 80 τ.μ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αποτελείται από ένα πλήρες δίκτυο ισχύος 10 kW με δύο μονάδες ψύξης, μία κεντρική μονάδα ελέγχου του κλιματισμού και γραμμές μήκους 9,5 μέτρων. Ανεξάρτητα τις εξωτερικές συνθήκες, την ταχύτητα, τα θερμικά φορτία και τις ανάγκες του κινητήρα, η απόδοση του κλιματισμού δεν επηρεάζεται ούτε στο ελάχιστο.

Όπως αναφέρει η μηχανικός Julia Lemke, υπεύθυνη για την εξέλιξη των συστημάτων κλιματισμού της Bugatti, οι προκλήσεις σε αυτοκίνητα όπως η Chiron και η Divo είναι τεράστιες. Για παράδειγμα, όταν κινούνται σταθερά με 250 χλμ./ώρα στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, το παρμπρίζ και η ηλιοροφή θερμαίνονται με τον διπλάσιο ρυθμό. Επίσης, ο W16 κινητήρας έχει πολύ υψηλές θερμικές ανάγκες.

Για να μπορέσουν να αντιμετωπίσουν όλα αυτά τα ζητήματα, εξέλιξαν το καλύτερο σύστημα κλιματισμού. Λειτουργεί τελείως αθόρυβα επιτυγχάνοντας άμεσα και διατηρώντας χωρίς απώλειες την επιλεγμένη θερμοκρασία. Δεν υπάρχουν αντιληπτά ρεύματα αέρα και η ροή στην καμπίνα διοχετεύεται ομαλά ακόμη και στα 400 χλμ./ώρα.

Στο σύστημα κλιματισμού της Chiron κυκλοφορούν περίπου 3 κιλά ψυκτικού υγρού ανά λεπτό με πίεση που μπορεί να φτάσει έως και τα 20 bar.

Για να επιτύχει το επιθυμητό αποτέλεσμα, η Julia Lemke πραγματοποιεί η ίδια τις δοκιμές σε περιοχές με ακραίες συνθήκες. Κατά τη διαδικασία των test, χρησιμοποιεί από χρωματικό καπνό έως νήματα από μαλλί, προκειμένου να δει που κατευθύνεται ο αέρας.

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης