Οι δοκιμές εξέλιξης της ισχυρότερης και ταχύτερης έκδοσης του πεντάθυρου hatchback μοντέλου της κορεατικής εταιρείας συνεχίζονται με αμείωτη ένταση, καθώς πλησιάζει η ώρα της επίσημης αποκάλυψης.     

Η Hyundai τεστάρει το καινούργιο i30N σε όλες τις συνθήκες, με τους μηχανικούς να αναλύουν τα δεδομένα και να κάνουν τις απαραίτητες διορθώσεις. Πρόσφατα το hot hatch βρέθηκε στο παγωμένο Mobis της βόρειας Σουηδίας, με την εταιρεία να ζητά από τον Thierry Neuville να το οδηγήσει. Ο επίσημος οδηγός της ομάδας στο WRC είναι ο ιδανικός για να το αξιολογήσει, αφού έχει την εμπειρία και την ικανότητα να το πιέσει στο όριο και να μεταφέρει τις πληροφορίες στον επικεφαλής δοκιμών, Alexander Eichler.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το νέο i30N αναμένεται να κάνει παγκόσμιο ντεμπούτο το φθινόπωρο, με την παραγωγή του να ξεκινά πριν τα τέλη του έτους. Φέρει αεροδυναμικό bodykit και σπορ χαρακτηριστικά, όπως διαχύτη, πτέρυγα, σπόιλερ, μεγάλες ζάντες και ελαστικά Pirelli P-Zero.

Κάτω από το καπό βρίσκεται ο δίλιτρος turbo κινητήρας ο οποίος θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις ισχύος, με 250 και 275 ίππους. Εξοπλίζεται με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μηχανικό μπλοκέ διαφορικό, ρυθμιζόμενα αμορτισέρ, σπορ σύστημα εξάτμισης και ESC δύο σταδίων. Η κίνηση περνά στους τροχούς μέσω μηχανικού κιβωτίου έξι σχέσεων, ενώ από τα τέλη του 2018 θα είναι διαθέσιμο και με το καινούργιο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης