Στο απαραίτητο facelift των ισχυρότερων εκδόσεων του δημοφιλούς supermini προχώρησε η Renault, αναβαθμίζοντας τα αυτοκίνητα τόσο αισθητικά όσο και μηχανικά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το Clio RS φέρει ανασχεδιασμένα φώτα LED, προφυλακτήρες και νέες ζάντες. Το πιο χαρακτηριστικό σημείο του αμαξώματος, ωστόσο, είναι οι προβολείς ομίχλης με τον σχεδιασμό που παραπέμπει σε καρό σημαία. Φυσικά, δεν λείπει ο διαχύτης με τις μεγάλες απολήξεις της εξάτμισης και η πτέρυγα.

Στο εσωτερικό οι αλλαγές περιορίζονται σε κάποιες επενδύσεις και διακοσμητικά. Το αυτοκίνητο θα είναι διαθέσιμο ως RS και ως Trophy, με την πρώτη έκδοση να αποδίδει 200 ίππους και τη δεύτερη 220. Και οι δύο τροφοδοτούνται από τον 1.6 turbo κινητήρα με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων με paddles στο τιμόνι. Τη διαφορά κάνει το σύστημα ανάρτησης με τα τρία διαφορετικά set up (Sport, Cup και Trophy), αλλάζοντας τον προσανατολισμό ανάλογα με τις συνθήκες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η έκδοση RS Trophy έχει διαφορετική ρύθμιση στην ανάρτηση, το αμάξωμα είναι χαμηλωμένο, ενώ υπάρχει και η επιλογή μιας σπορ εξάτμισης Akrapovi στα έξτρα. Οι επιδόσεις είναι εξαιρετικές, με τα 0-100 να έρχονται σε 6,6 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 235 χλμ./ώρα.

Το επίσημο ντεμπούτο των ανανεωμένων Renault Clio RS και Trophy θα γίνει στην έκθεση του Παρισιού, τον Οκτώβριο, με τις πωλήσεις να ξεκινούν αμέσως μετά.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης