Παγκόσμια πρώτη για το Range Rover Evoque

Πρώτη καταχώρηση: Παρασκευή, 23 Νοεμβρίου 2018, 09:57
Παγκόσμια πρώτη για το Range Rover Evoque

Του Λουκά Παπαλάμπρου

Ακολουθώντας πιστά τη φιλοσοφία του μοντέρνου lifestyle και των high-tech τεχνολογιών, η Land Rover αναβάθμισε ριζικά το best seller μοντέλο των τελευταίων ετών, δημιουργώντας ένα από τα πιο καλαίσθητα premium SUV.

Το καινούργιο Range Rover Evoque υιοθετεί ορισμένες από τις προδιαγραφές του μεγαλύτερου Velar, χωρίς όμως να προδίδει τις παραδόσεις του. Οι Βρετανοί παρέμειναν πιστοί στο βασικό σχέδιο του αμαξώματος, τονίζοντας συγκεκριμένα στοιχεία, όπως τα φώτα, τη μάσκα, τους προφυλακτήρες και τον διαχύτη.

Το αυτοκίνητο δείχνει πιο δυναμικό και σπορτίφ, συνδυάζοντας με έναν μοναδικό τρόπο την κομψότητα με το στυλ. Πατάει πάνω στην πλατφόρμα «Premium Transverse Architecture», γεγονός που ωφελεί τόσο την ακαμψία όσο και την ευελιξία. Το μήκος του αμαξώματος παραμένει στα 4,37 μέτρα, ωστόσο χάρη στο διευρυμένο μεταξόνιο οι χώροι για τους επιβάτες είναι μεγαλύτεροι.

Στην καμπίνα η πολυτέλεια και οι high-tech λύσεις κλέβουν την παράσταση. Οι δύο οθόνες αφής στην κεντρική κονσόλα προβάλλουν κάθε πληροφορία και ενσωματώνουν όλες τις λειτουργίες, ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός, με τον καθρέπτη να λειτουργεί και ως ψηφιακή κάμερα.

Το τιμόνι είναι εντελώς νέο, τα καθίσματα διαθέτουν στις πλουσιότερες εκδόσεις 16 ρυθμίσεις, ενώ όλα τα υφάσματα και τα δέρματα που χρησιμοποιούνται στις επιφάνειες αποτελούνται από υψηλής ποιότητας υλικά. Από τον εξοπλισμό του Evoque δεν λείπει το παραμικρό. Φέρει πλειάδα συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού, μεταξύ των οποίων είναι και το πρωτοποριακό «Smart Settings», ένα σύστημα τεχνητής νοημοσύνης που μαθαίνει και αποθηκεύει τις συνήθειες του κατόχου, ρυθμίζοντας αυτόματα τη θερμοκρασία, το κάθισμα, το τιμόνι και το σύστημα πλοήγησης.

Το δεύτερης γενιάς Evoque τροφοδοτείται από τους δίλιτρους κινητήρες βενζίνης και diesel της σειράς Ingenium, ενσωματώνοντας ήπιο υβριδικό σύστημα 48V. Στη βάση της γκάμας τοποθετείται η έκδοση D150 με τους 150 ίππους και το μηχανικό κιβώτιο, η οποία είναι και η μοναδική που δεν φέρει mild-hybrid και τετρακίνηση.

Όλες οι υπόλοιπες εκδόσεις diesel (180 και 240 ίππους), καθώς και οι βενζινοκίνητες (200, 250 και 300 ίππους), συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων και 48βολτο ηλεκτρικό κύκλωμα με γεννήτρια/μίζα. Όσο για το σύστημα τετρακίνησης «Terrain Response», διαθέτει έξι προγράμματα λειτουργίας (General, Eco, Sand, Grass-Gravel-Snow, Mud-Ruts και Auto).

Οι παραγγελίες στην Αγγλία άνοιξαν, με τις τιμές να ξεκινούν από 31.600 λίρες για τη βασική έκδοση D150. Η D240 κοστίζει £38.600, ενώ το κόστος των εκδόσεων βενζίνης κυμαίνεται από 35.950 έως 40.350 λίρες. Τέλος, αξίζει να σημειώσουμε ότι μέσα στο 2019 θα κάνει πρεμιέρα η plug-in hybrid έκδοση με κινητήρα 1.500 κ.εκ.



Τελευταία ενημέρωση: Παρασκευή, 23 Νοεμβρίου 2018, 10:40