Η ισπανική φίρμα συνεχίζει να δοκιμάζει το νέο μεγάλο SUV της γκάμας της στην έρημο Erg Chebbi, αξιολογώντας συγκεκριμένα τμήματα του αυτοκινήτου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Με τη θερμοκρασία τη διάρκεια της ημέρας να αγγίζει τους 50 βαθμούς Κελσίου και τη νύχτα να πέφτει στους 0, η έρημος είναι το ιδανικό μέρος για να τεστάρουν οι μηχανικοί τη λειτουργία του συστήματος κλιματισμού και της τετρακίνησης.

Η κίνηση στους αμμόλοφους απαιτεί ακρίβεια και επιδεξιότητα από την πλευρά του οδηγού. Όμως, αν το αυτοκίνητο δεν έχει υψηλές off-road δυνατότητες, τότε είναι αδύνατον να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις σε ένα τόσο απαιτητικό τερέν.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το Tarraco, χάρη στο ρυθμιζόμενο πλαίσιο Dynamic Chassis Control (DCC), την τετρακίνηση 4Drive, τα διαφορετικά προφίλ οδήγησης και φυσικά τα ειδικά ελαστικά, αποδείχθηκε εξαιρετικός σύντροφος. Ξεπέρασε οποιοδήποτε εμπόδιο βρέθηκε στο διάβα του, με την καμπίνα να διατηρεί σταθερή θερμοκρασία παρά τις απότομες εναλλαγές του καιρού.

Επίσης, μεγάλο ρόλο σε αυτές τις συνθήκες παίζει και η αυτονομία. Το ισπανικό SUV διαθέτει ντεπόζιτο 60 λίτρων, δίνοντας μία αίσθηση ασφάλειας σε οδηγό και επιβάτες. «Το να βρεις βενζινάδικο στη μέση της ερήμου είναι απίθανο. Η κίνηση στους αμμόλοφους απαιτεί πολύ ισχύ. Αυτό σημαίνει και μεγαλύτερη κατανάλωση καυσίμου. Ευτυχώς, το Tarraco έχει μεγάλο ρεζερβουάρ, οπότε δεν χρειάζεται να ανησυχούμε» τόνισε χαρακτηριστικά ο επικεφαλής του προγράμματος ανάπτυξης και καινοτομίας της Seat, Stefan Ilijevic.

 

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης