Έπειτα από τις απλές εκδόσεις των Q3 και Q3 Sportback, η γερμανική φίρμα παρουσίασε τις κορυφαίες RS, οι οποίες φέρουν την υπογραφή του τμήματος Audi Sport και διακρίνονται για τη δυναμική εμφάνιση, τις εξαιρετικές επιδόσεις και την πρακτικότητα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τα RS Q3 και RS Q3 Sportback φέρουν νέο σπορ bodykit με μεγαλύτερους προφυλακτήρες, διευρυμένες εισαγωγές αέρα, επιπλέον αεροδυναμικά βοηθήματα και χαμηλότερη μαύρη γυαλιστερή μάσκα. Τα τόξα των φτερών έχουν αυξηθεί κατά 10 εκατοστά, με το σπόιλερ της οροφής να διασφαλίζει την απαιτούμενη αεροδυναμική κάθετη δύναμη.

Στο πίσω τμήμα ξεχωρίζουν οι διπλές χρωμιωμένες οβάλ απολήξεις της εξάτμισης και ο διαχύτης με τις γρίλιες σε απόχρωση gloss black. Το RS Q3 Sportback είναι 45 χιλιοστά χαμηλότερο και διαθέτει πιο τονισμένους ώμους, λόγω της έντονης κλίσης της οροφής. Φυσικά, και στα δύο μοντέλα τα φώτα εμπρός  – πίσω είναι τεχνολογίας LED.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σπορ DNA

Η υπογραφή RS είναι έντονη και στην καμπίνα, με τα σπορ καθίσματα με επένδυση σε μαύρο δέρμα/Alcantara, τις ραφές σε μαύρο, μπλε ή κόκκινο χρώμα και τις αντίστοιχες λεπτομέρειες σε τιμόνι, ζώνες ασφαλείας, πατάκια και μοχλό ταχυτήτων να προσδίδουν δυναμισμό και κομψότητα.

Οι υποψήφιοι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν μεταξύ λεπτομερειών σε Race αλουμίνιο ή ανθρακί, piano black και carbon.

Η μονάδα ελέγχου του κλιματισμού, η κεντρική κονσόλα και η οθόνη αφής του MMI έχουν κλίση δέκα μοιρών προς τον οδηγό.

Το δερμάτινο σπορ και επίπεδο στο κάτω μέρος τιμόνι RS, με τα νέας σχεδίασης paddles, διαθέτει πολυ-λειτουργικά κουμπιά για τον έλεγχο των δύο προαιρετικών λειτουργιών RS στο Audi drive select.

Στο Audi Virtual Cockpit Plus οι ειδικές οθόνες RS ενεργοποιούνται αυτόματα, παρέχοντας πληροφορίες σχετικά με την πίεση των ελαστικών, τη ροπή, την ισχύ, τους χρόνους γύρου πίστας και τις δυνάμεις G.

Από πλευράς χώρων, τέσσερις ενήλικες δεν θα αντιμετωπίσουν κανένα πρόβλημα. Τα πίσω καθίσματα σύρονται κατά 150 χλστ. στο RS Q3 και κατά 130 χλστ. στο RS Q3 Sportback, οι πλάτες διαχωρίζονται σε τρία τμήματα, η κλίση των οποίων ρυθμίζεται σε επτά θέσεις, ενώ το πορτμπαγκάζ έχει χωρητικότητα 530 λίτρων.

Δύναμη

Κάτω από το καπό βρίσκεται ο πεντακύλινδρος 2.5 TFSI κινητήρας απόδοσης 400 ίππων και 480 Nm ροπής.  Τα 0-100 επιτυγχάνονται σε μόλις 4,5 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Ο ήχος του μοτέρ σε κάθε βύθισμα του ποδιού στο δεξί πεντάλ είναι εκπληκτικός, με την Audi να προσφέρει ως έξτρα και το σύστημα εξάτμισης RS sport.

Η ισχύς μεταφέρεται στο αυτόματο κιβώτιο S tronic επτά σχέσεων και από εκεί στο σύστημα μόνιμης τετρακίνησης quattro που κατανέμει την απαιτούμενη ισχύ μεταξύ των δύο αξόνων μέσω ενός πολύδισκου συμπλέκτη.

Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του πέντε προγράμματα λειτουργίας (comfort, auto, dynamic, efficiency και individual) ή εναλλακτικά τα δύο νέα προγράμματα RS1 και RS2.

Η ανάρτηση έχει σπορ ρύθμιση με την απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος να έχει μειωθεί κατά 10 χιλιοστά. Σε συνδυασμό με το προοδευτικό σύστημα διεύθυνσης RS εξασφαλίζει την άμεση επαφή με τον δρόμο, ακόμα και στις γρήγορες στροφές. 

Τα αυτοκίνητα πατάνε σε ζάντες 20 ιντσών και προαιρετικά σε 21΄΄. Από πίσω υπάρχει το ολοκαίνουργιο σύστημα πέδησης RS με εξαπίστονες δαγκάνες και αεριζόμενους και διάτρητους δίσκους με διάμετρο 375 χλστ. μπροστά και 310 χλστ. πίσω.

Στα έξτρα είναι και η σπορ ανάρτηση RS plus με Dynamic Chassis Control (DCC) και τα προσαρμοζόμενα αμορτισέρ.

Τα RS Q3 και RS Q3 Sportback θα είναι διαθέσιμα σε οκτώ χρώματα, συμπεριλαμβανομένων των αποκλειστικών «Kyalami green» και «Nardo gray». Οι παραγγελίες θα ξεκινήσουν το τελευταίο τρίμηνο του έτους.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης