Το μεγάλο αφεντικό του γερμανικού κολοσσού υπέβαλε την παραίτηση του στο Δ.Σ του ομίλου, υπό το βάρος των αποκαλύψεων για το σκάνδαλο «Dieselgate».

Ο Martin Winterkorn δήλωσε πως η απόφαση αυτή είναι προς το συμφέρον της εταιρείας, παίρνοντας πάνω του την ευθύνη για το παράνομο λογισμικό που εντοπίστηκε στα αυτοκίνητα diesel. Βέβαια, ακόμα και τώρα υποστηρίζει ότι δεν διέπραξε κανένα λάθος, δηλώνοντας σοκαρισμένος από τα τελευταία γεγονότα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Ως CEO αναλαμβάνω την ευθύνη για τις παρατυπίες που εντοπίστηκαν στους πετρελαιοκινητήρες και κατά συνέπεια, ζήτησα από το Εποπτικό Συμβούλιο να συμφωνήσει στον τερματισμό της λειτουργίας μου ως CEO του Volkswagen Group. Το κάνω αυτό για να προστατέψω το συμφέρον της εταιρίας, αν και προσωπικά θεωρώ ότι δεν έχω υποπέσει σε κάποιο παράπτωμα.

Είμαι σοκαρισμένος από τα γεγονότα των τελευταίων ημερών και για το γεγονός ότι ένα παράπτωμα τέτοιου μεγέθους ήταν δυνατόν να συμβεί εντός του Volkswagen Group. Η εταιρεία χρειάζεται μια νέα αρχή και ανοίγω τον δρόμο για αυτή την αρχή με την παραίτηση μου. Η επιθυμία του ήταν να υπηρετώ αυτή την εταιρεία, τους πελάτες και του εργαζόμενους. Η VW ήταν, είναι και θα είναι η ζωή μου.

Η διαδικασία ξεκαθαρίσματος και διαφάνειας πρέπει να συνεχιστεί. Αυτός είναι ο μοναδικός τρόπος να ανακτήσουμε την χαμένη εμπιστοσύνη. Είμαι πεπεισμένος ότι το Volkswagen Group και η ομάδα του θα μπορέσουν να ξεπεράσουν αυτή την κρίση», ανέφερε σε ανακοίνωσή του ο Winterkorn.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αύριο Παρασκευή 25 Σεπτεμβρίου, θα συνεδριάσει το Δ.Σ. του ομίλου και θα ανακοινωθεί ο νέος CEO. Η ειρωνεία είναι πως την ίδια μέρα είχε προγραμματιστεί συμβούλιο από τα μέλη του Δ.Σ. για την ανανέωση της θητείας του Winterkorn έως το 2018. Θυμίζουμε πως, τον περασμένο Απρίλιο ο 68χρονος Γερμανός είχε καταφέρει να απομακρύνει το F.Piech από την ηγεσία της εταιρείας, με «παρασκηνιακές» μεθόδους.

Οι επόμενες μέρες είναι πολύ κρίσιμες για το VW Group. Το πλήγμα που έχει δεχθεί ο όμιλος είναι τεράστιο και είναι βέβαιο πως οι παραιτήσεις δεν τελειώνουν εδώ. Το σκάνδαλο έχει ταρακουνήσει συθέμελα την γερμανική εταιρεία, με τις έρευνες για παραποίηση των εκπομπών ρύπων να συνεχίζονται.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης