Στο Circuit de Catalunya βρέθηκαν οι πρώτοι επτά ιδιοκτήτες της πανίσχυρης P1 GTR, προκειμένου να πάρουν μια γεύση του νέου τους αυτοκινήτου στο φυσικό του περιβάλλον.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το truck-hypercar έχει κατασκευαστεί αποκλειστικά για χρήση στην πίστα και διακρίνεται για τις μοναδικές δυνατότητές του. Για να καταφέρει κάποιος οδηγός να το τιθασεύσει και να το απολαύσει πραγματικά, χρειάζεται ειδική προετοιμασία, Έτσι, η McLaren δημιούργησε το P1 GTR Driver Programme, προσφέροντας στους κατόχους πρόσβαση στον εξομοιωτή της εταιρείας και μαθήματα οδήγησης από επαγγελματίες.

Το πρόγραμμα εκπαίδευσης ξεκίνησε με ένα τριήμερο event στην πίστα της Βαρκελώνης. Οι κάτοχοι της P1 GTR είχαν στη διάθεσή τους αποκλειστικό πλήρωμα για τα pits, με τον Chris Goodwin να έχει το ρόλο του επικεφαλής εκπαίδευσης. Το P1 GTR Driver Programme θα συνεχιστεί στις πίστες της Μαλαισίας, των ΗΠΑ, της Αγγλίας, της Ιταλίας, της Αυστρίας, του Βελγίου, του Μπαχρέιν και του Άμπου Ντάμπι, με τη συμμετοχή και των υπόλοιπων ιδιοκτητών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η P1 GTR είναι ένα «ακραίο» αγωνιστικό όχημα, έχει εξελιχθεί από το τμήμα McLaren Special Operations, διαθέτει αγωνιστικό bodykit και είναι κατά 50 κιλά ελαφρύτερη από την P1 παραγωγής, Έχει μεγαλύτερη κάθετη δύναμη κατά 10%, φτάνοντας τα 660 κιλά σε ταχύτητα 240 χλμ./ώρα, με την πίσω πτέρυγα να είναι μεγαλύτερη και σταθερή. Το αμάξωμα είναι χαμηλωμένο κατά 50 χλστ. και το εμπρός μετατρόχιο πιο φαρδύ κατά 80 χλστ., με τον οδηγό να έχει τη δυνατότητα αλλαγής της κλίσης της πτέρυγας από 32 σε 0 μοίρες, με το πάτημα ενός κουμπιού.

Οι ζάντες 19 ιντσών έχουν ένα κεντρικό μπουλόνι, τα ελαστικά slick προέρχονται από την Pirelli, με τα πλαϊνά παράθυρα να είναι πολυκαρβονικά αγωνιστικών προδιαγραφών. Στην οροφή και το κάλυμμα του κινητήρα έχει χρησιμοποιηθεί carbon, η ανάρτηση και τα αεροδυναμικά βοηθήματα έχουν επαναρυθμιστεί, με το υβριδικό σύνολο να αποδίδει πλέον 1.000 ίππους.

Το κάθισμα του οδηγού κατασκευάζεται ανάλογα με το σωματότυπο του ιδιοκτήτη, με την τιμή να έχει οριστεί στα 2,48 εκατομμύρια ευρώ.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος
       

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης