Του Λουκά Παπαλάμπρου

Στο πλαίσιο της επετείου των 30 ετών από την κατάκτηση του πρώτου πρωταθλήματος του Ayrton Senna στη Formula 1, το τμήμα McLaren Special Operations της βρετανικής μάρκας δημιούργησε μία ξεχωριστή έκδοση της πανίσχυρης P1 GTR.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το αυτοκίνητο είναι παραγγελία πελάτη και φέρει τα χρώματα του μονοθεσίου MP4/4 που οδηγούσε το 1998 ο θρυλικός Βραζιλιάνος. Για την τροποποίηση του αμαξώματος, οι σχεδιαστές της MSO ξόδεψαν 800 ώρες. Οι αποχρώσεις «McLaren Rocket Red» και «Anniversary White» παραπέμπουν στη Marlboro, χορηγό της McLaren εκείνη την εποχή.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η συγκεκριμένη P1 GTR ονομάστηκε «Beco», όπως ακριβώς φώναζαν μικρό τον Ayrton οι γονείς του. Σε σχέση με τις υπόλοιπες μονάδες του μοντέλου, φέρει επιπλέον αεροδυναμικά βοηθήματα και το όνομα Senna στις πόρτες και στα προσκέφαλα των καθισμάτων.

Στo μαρσπιέ διακρίνεται η υπογραφή του Βραζιλιάνου και η φράση: «Δεν έχω σχεδιαστεί να τερματίζω δεύτερος ή τρίτος. Έχω σχεδιαστεί να κερδίζω». Επίσης, στο ταμπλό, μπροστά από τον οδηγό υπάρχει ακόμη μία φράση: «Driven to Perfection».

Όπως καταλαβαίνετε, το εσωτερικό είναι πλήρως εξατομικευμένο, με την εταιρεία να προσφέρει στον κάτοχο της συλλεκτικής P1 GTR και ένα αντίστοιχο κράνος.

Θυμίζουμε πως το μοντέλο θα κατασκευαστεί σε μόλις 58 μονάδες, προορίζεται αποκλειστικά για χρήση σε πίστα και απευθύνεται μόνο σε όσους έχουν στην κατοχή τους μία απλή P1.

Διαθέτει αγωνιστικό bodykit και είναι κατά 50 κιλά ελαφρύτερο από την P1 παραγωγής. Έχει μεγαλύτερη κάθετη δύναμη κατά 10%, φτάνοντας τα 660 κιλά σε ταχύτητα 240 χλμ./ώρα, με την πίσω πτέρυγα να είναι μεγαλύτερη και σταθερή. Το αμάξωμα είναι χαμηλωμένο κατά 50 χλστ. και το εμπρός μετατρόχιο πιο φαρδύ κατά 80 χλστ., με τον οδηγό να έχει τη δυνατότητα αλλαγής της κλίσης της πτέρυγας από 32 σε 0 μοίρες, με το πάτημα ενός κουμπιού.

Οι ζάντες 19 ιντσών έχουν ένα κεντρικό μπουλόνι, τα ελαστικά slick προέρχονται από την Pirelli, με τα πλαϊνά παράθυρα να είναι πολυκαρβονικά αγωνιστικών προδιαγραφών. Στην οροφή και στο κάλυμμα του κινητήρα έχει χρησιμοποιηθεί carbon, η ανάρτηση και τα αεροδυναμικά βοηθήματα έχουν επαναρυθμιστεί, με το υβριδικό σύνολο να αποδίδει 1.000 ίππους.

Το κάθισμα του οδηγού κατασκευάζεται ανάλογα με τον σωματότυπο του ιδιοκτήτη. Όσο για την τιμή του οχήματος, ξεκινά από τα 2,48 εκατομμύρια ευρώ.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης