Του Λουκά Παπαλάμπρου

Το νέο δημιούργημα της βρετανικής εταιρείας από το Woking έχει κάνει κυριολεκτικά θραύση. Η McLaren αποτελεί πλέον έναν από τους κορυφαίους κατασκευαστές supercars, διαθέτοντας στην γκάμα της μια σειρά εξωτικών μοντέλων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η πιο πρόσφατη πρόταση της φίρμας ακούει στο όνομα 720S. Το αυτοκίνητο έκανε παγκόσμια πρεμιέρα στην έκθεση της Γενεύης, τον περασμένο Μάρτιο, μαγεύοντας τους πάντες με τα θέλγητρά της. Στο περίπτερο της McLaren στην ελβετική πόλη επικρατούσε το αδιαχώρητο, όπως διαπιστώσαμε ιδίοις όμμασι.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η 720S ήταν μαζί με τη Ferrari 812 Superfast τα αστέρια του σαλονιού. Δεν είναι τυχαίο ότι, από το ντεμπούτο στη Γενεύη, άρχισαν να γεμίζουν με παραγγελίες τα μπλοκάκια της μάρκας. Μέχρι τον Μάιο, περισσότεροι από 1.400 πελάτες είχαν δώσει προκαταβολή για το πανέμορφο supercar. Πλέον αγγίζουν τους 1.600, αν και η εταιρεία είχε ανακοινώσει από τότε sold out. 

Το εκπληκτικό διθέσιο όχημα της McLaren εξαντλήθηκε εν ριπή οφθαλμού, με την εταιρεία να δηλώνει πρόσφατα πως όποιος ενδιαφέρεται να το αποκτήσει θα πρέπει να περιμένει περίπου 12 μήνες. Για το 2017 και μέχρι τα μέσα του 2018, η παραγωγή στο εργοστάσιο έχει κλείσει.

Για όσους αναρωτιούνται, η τιμή της 720S ξεκινά από τις 208.600 λίρες. Το μοντέλο προσφέρεται σε τρεις εκδόσεις, την απλή, την Performance και τη Luxury. Την κατασκευή του έχει αναλάβει το τμήμα McLaren Special Operations, γεγονός που σημαίνει ότι οι εκλεκτοί πελάτες έχουν τη δυνατότητα εξατομίκευσης, με το ανάλογο φυσικά αντίτιμο.

Το νέο μοντέλο της σειράς Super Series αποτελεί τον αντικαταστάτη της 650S, πατά πάνω στο carbon πλαίσιο Monocage II και έχει βάρος 1.283 κιλά, χωρίς όμως τα υγρά. Στην «καρδιά» βρίσκεται ο V8 4.0 biturbo κινητήρας απόδοσης 720 ίππων και 770 Nm ροπής. Οι επιδόσεις είναι «εκρηκτικές», με τα 0-100 να έρχονται σε 2,9 δευτερόλεπτα (!), τα 0-200 σε 7,8΄΄ και τα 0-400 σε 10,3΄΄. Η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 341 χλμ./ώρα, ενώ για να ακινητοποιηθεί από 200 στα 0 χρειάζεται μόλις 117 μέτρα!

Η καμπίνα θυμίζει περισσότερο αγωνιστικό όχημα, με τον πίνακα οργάνων να αναδιπλώνεται και τα κουμπιά να λάμπουν διά της απουσίας τους. Εφοδιάζεται με σύστημα Variable Drift Control για καλύτερες πλαγιολισθήσεις, ο οδηγός έχει στη διάθεσή του τρία προγράμματα λειτουργίας (Comfort, Sport και Track), με το Proactive Chassis Control II να περιλαμβάνει προηγμένους αισθητήρες που σκανάρουν όλο το οδόστρωμα για καλύτερη συμπεριφορά στην άσφαλτο.

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης