Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Τα εξηλεκτρισμένα οχήματα συνεχίζουν να αυξάνουν τη δημοτικότητα τους στην Ευρώπη και οι πωλήσεις του Ιουλίου είναι η μεγαλύτερη απόδειξη. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μπορεί συνολικά η αγορά των καινούργιων αυτοκινήτων να σημείωσε μείωση τον φετινό Ιούλιο σε αντίθεση με τον περσινό (κατά 13%), όμως ο όγκος των εξηλεκτρισμένων οχημάτων αυξήθηκε κατά 20% φτάνοντας τις 90.139 μονάδες, αντιπροσωπεύοντας το 10,4% της συνολικής αγοράς. Νούμερα που αποδεικνύουν αύξηση 2.6% συγκριτικά με τον Ιούλιο του 2021.

Η Νορβηγία συνεχίζει να ηγείται της μετάβασης στα ηλεκτρικά οχήματα με το 68,9% των νέων οχημάτων που ταξινομήθηκαν τον Ιούλιο να είναι EV. Το μερίδιο των ηλεκτρικών οχημάτων που πωλήθηκαν στη Σουηδία επίσης εκτινάχθηκε σημαντικά κατά 11,1 τοις εκατό στο 26,2 τοις εκατό τον Ιούλιο του 2022. Άλλες αγορές που ανέφεραν σημαντικά άλματα στον αριθμό των ταξινομημένων ηλεκτρικών οχημάτων ήταν η Δανία (αύξηση 9,6 τοις εκατό από τον Ιούλιο του 2021), η Ολλανδία ( αύξηση 6,9 τοις εκατό), Ρουμανία (αύξηση 6,9 τοις εκατό) και Νορβηγία (αύξηση 6,4 τοις εκατό).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το EV με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στην Ευρώπη τον Ιούλιο ήταν το Fiat 500e με 4.999 συνολικές ταξινομήσεις, τοποθετώντας το πάνω από το VW ID.4 με 4.551, το Skoda Enyaq iV με 4.530 και το VW ID.3 με 3.664 ταξινομήσεις. Άλλα ηλεκτρικά οχήματα με καλές πωλήσεις περιλαμβάνουν το Renault Megane E-Tech (3.520 μονάδες), το Peugeot e-208 (3.412 μονάδες), το Hyundai Kona Electric (3.383 μονάδες), το Dacia Spring (3.004 μονάδες), το Cupra Born (2.986 μονάδες) και το Hyundai Ioniq 5 με 2.854 εγγραφές.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης