Η νέα γενιά του πανίσχυρου hatchback της Ford πιθανότατα θα λανσαριστεί στην αγορά συντομότερα, καθώς η εταιρεία έλυσε τα όποια θέματα είχε με τη γραμμή παραγωγής.

Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, τo Focus RS θα κατασκευαστεί τελικά πάνω στην ίδια γραμμή με τις υπόλοιπες εκδόσεις του μοντέλου και έτσι δεν θα χρειαστεί να γίνει κάποια αναπροσαρμογή στο εργοστάσιο ή στα τμήματα συναρμολόγησης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αυτό, εκτός του ότι διευκολύνει τους μηχανικούς, μειώνει και το κόστος κατασκευής, κάτι που σημαίνει ότι μάλλον θα το δούμε νωρίτερα από το 2016 και με χαμηλότερη τιμή.

Το νέο RS θα τροφοδοτείται από τετρακύλινδρο κινητήρα 2.3 Ecoboost που είδαμε στην καινούρια Mustang, με την απόδοση να ξεπερνά τους 330 ίππους. Η κίνηση μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς μέσω μηχανικού κιβωτίου έξι σχέσεων, ενώ δεν λείπει και το ελεγχόμενο διαφορικό.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης