Του Λουκά Παπαλάμπρου

Διαρροές τέλος. Η φημισμένη γερμανική εταιρεία από τη Στουτγάρδη παρουσίασε με κάθε επισημότητα την τρίτη γενιά του δημοφιλούς SUV, δίνοντας στη δημοσιότητα όλα τα τεχνικά στοιχεία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η νέα Cayenne χαρακτηρίστηκε από τον επικεφαλής της μάρκας, Oliver Blume, ως μία καθαρόαιμη Porsche, ένα αυτοκίνητο χωρίς συμβιβασμούς που υιοθετεί τόσα πολλά από την 911. Πατά πάνω σε νέα πλατφόρμα, ούσα ελαφρύτερη, ισχυρότερη και πιο αποδοτική, προσφέροντας στον κάτοχο μια αυθεντική εμπειρία οδήγησης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Με την πρώτη ματιά, φαίνεται ότι ακολουθεί κατά πόδας τη σχεδιαστική φιλοσοφία των προκατόχων της, ωστόσο τα πάντα έχουν αλλάξει στην τρίτη γενιά. Οι σχεδιαστές της Porsche εξέλιξαν κάθε κομμάτι του αυτοκινήτου, αναδεικνύοντας τον δυναμισμό και το σπορ προφίλ. 

Παρά τις ελαφρώς αυξημένες διαστάσεις (μήκος 4,92μ. και πλάτος 1,98μ.), το βάρος έχει μειωθεί κατά 65 κιλά, όπως και το ύψος του αμαξώματος (1,69μ.). Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην αεροδυναμική, με τα πίσω φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED να έχουν τρισδιάστατο σχεδιασμό, μαγνητίζοντας το βλέμμα τις νυχτερινές ώρες.

Στην καμπίνα, η πολυτέλεια συναντά την κομψότητα. Οι επιβάτες έχουν στη διάθεσή τους άπλετους χώρους, με το πορτμπαγκάζ να αγγίζει πλέον τα 770 λίτρα, ικανοποιώντας και τον πιο απαιτητικό. Στο κέντρο της κονσόλας δεσπόζει η οθόνη αφής 12,3 ιντσών, με τον πίνακα οργάνων να περιλαμβάνει αναλογικά όργανα και δύο ψηφιακές οθόνες, ενσωματώνοντας όλες τις λειτουργίες.

Αρχικά, το SUV θα είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις (Cayenne και Cayenne S). Η βασική τροφοδοτείται από τον V6 3.0 turbo, απόδοσης 340 ίππων και 450 Nm ροπής. Τα 0-100 έρχονται σε 6,2 ή 5,9 δευτερόλεπτα με το πακέτο Sport Plus και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 245 χλμ./ώρα. Η μέση κατανάλωση είναι στα 9 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα περίπου και οι εκπομπές ρύπων κυμαίνονται από τα 205 έως τα 209 γρ./χλμ.

Η δεύτερη έκδοση φορά τον V6 2.9 biturbo των 440 ίππων και 550 Nm ροπής. Τα 0-100 έρχονται σε 5,2 ή 4,9 δευτερόλεπτα, με την τελική να ξεπερνά τα 265 χλμ./ώρα. Η κατανάλωση είναι στα 9,4 λίτρα και οι εκπομπές στα 209 – 213 γρ./χλμ. Τα μοτέρ συνδυάζονται με νέο αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων και σύστημα τετρακίνησης με πέντε ρυθμίσεις (On-Road, Mud, Gravel, Sand και Rocks).

Αργότερα, θα δούμε τις ισχυρότερες εκδόσεις Cayenne E-Hybrid, Cayenne S E-Hybrid και την Turbo. Ακόμη δεν υπάρχουν πληροφορίες για τα diesel σύνολα, λόγω των θεμάτων που έχουν δημιουργηθεί με τα λογισμικά.

Το τεχνολογικό πακέτο είναι υπερπλήρες, περιλαμβάνοντας στάνταρ στη S το σύστημα Active Suspension Management και προαιρετικά την αερανάρτηση, το Dynamic Chassis Control (PDCC), το σύστημα τετραδιεύθυνσης και το Porsche 4D Chassis Control, που ρυθμίζει τα πάντα σε πραγματικό χρόνο.

Η νέα Cayenne είναι ήδη διαθέσιμη προς παραγγελία στη Γερμανία, με τις τιμές εκκίνησης να ορίζονται στα 74.828 και 91.964 ευρώ, αντίστοιχα. Στη χώρα μας, ο τιμοκατάλογος θα ανακοινωθεί το φθινόπωρο, με τις παραδόσεις να ξεκινούν στις αρχές του 2018.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης