Η χρονιά ξεκίνησε εξαιρετικά όσον αφορά στις πωλήσεις της τσεχικής φίρμας. Στη συνέχεια όμως, τα πράγματα άλλαξαν άρδην. Η πανδημία του κορωνοϊού έφερε τα πάνω κάτω, με τις παραδόσεις οχημάτων να μειώνονται στο ελάχιστο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το διάστημα Ιανουαρίου-Μαρτίου 2020, η Skoda πούλησε 232.900 νέα αυτοκίνητα σε πελάτες σε όλο τον κόσμο, καταγράφοντας μείωση κατά 24,3% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι (307.600).
Τα έσοδα ήταν μειωμένα κατά 1,4%, φθάνοντας τα 4,85 δισ. ευρώ, ενώ το λειτουργικό κέρδος παρέμεινε σταθερό με 307 εκατ. ευρώ.

Η Octavia παρέμεινε το best seller μοντέλο παρά την τεράστια πτώση. Αντίθετα το Kamiq άρχισε εκπληκτικά την εμπορική του πορεία και το Scala έκανε ένα απίστευτο άλμα πωλήσεων, ξεπερνώντας κάθε προσδοκία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αναλυτικά οι πωλήσεις:

Octavia: (62.400 -32.5%)
Kodiaq (33.600 -5.8%)
Karoq (30.200 -15.6%)
Fabia (27.300 -44.3%)
Kamiq (25.500 +107.2%)
Superb (21.700 -23.3%)
Scala (14.500 +3,572.8%)
Rapid (14.200 -66.4%)
Citigo (3.400 -) 

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης