Του Λουκά Παπαλάμπρου

Η περσινή χρονιά ήταν μία από τις πιο κερδοφόρες στην ιστορία της διάσημης ιταλικής φίρμας από το Maranello. Η Ferrari παρέδωσε σε πελάτες σε όλο τον κόσμο 9.251 αυτοκίνητα, σημειώνοντας αύξηση 10% σε σχέση με το 2017.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τα υπέροχα τετράτροχα με σήμα το αλογάκι συνεχίζουν να προκαλούν το πάθος των οδηγών σε κάθε γωνιά της γης, με τη Ferrari να παραμένει το ισχυρότερο εμπορικό σήμα παγκοσμίως.

Τα έσοδα της εταιρείας διαμορφώθηκαν στα 3,4 δις ευρώ, με τα καθαρά κέρδη να ανέρχονται σε 787 εκατ. ευρώ. Η αύξηση αυτή οφείλεται κατά κύριο λόγο στην εμπορικότητα των V12 μοντέλων όπως της θεσπέσιας 812 Superfast και στην επιθυμία των πελατών να εξατομικεύσουν τα supercar που αγοράζουν.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Ferrari εμφανίζει το υψηλότερο κέρδος ανά αυτοκίνητο και μάλιστα με τεράστια διαφορά από τον δεύτερο. Σύμφωνα με μελέτη που έγινε πριν από λίγους μήνες, η ιταλική μάρκα για κάθε εξωτικό όχημα που παραδίδει, βάζει στα ταμεία της κατά μέσο όρο το εκπληκτικό ποσό των 69.000 ευρώ.

Το 2019 αναμένεται ακόμη καλύτερο, με τους ειδικούς να υπολογίζουν ότι τα καθαρά κέρδη θα ξεπεράσουν το 1 δις ευρώ.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης