Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

To compact SUV της ιαπωνικής φίρμας φρεσκαρίστηκε αισθητικά, εμπλουτίστηκε με νέα συστήματα, απέκτησε πλουσιότερο εξοπλισμό και αναβαθμισμένους κινητήρες, ικανοποιώντας πλήρως τις απαιτήσεις των οδηγών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το ανανεωμένο Mazda CX-30 βρίσκεται ήδη στη χώρα μας, με τις τιμές να ξεκινούν από 24.796 ευρώ.

Διακρίνεται για το κομψό στυλ, την απλή και ευρύχωρη καμπίνα και το εμπνευσμένης αισθητικής ταμπλό του. Οι επιφάνειες καλύπτονται από κορυφαίας ποιότητα υλικά, στον εξοπλισμό προστέθηκαν δύο νέα ηχοσυστήματα, καθώς και το πακέτο ενεργητικής ασφάλειας «i-Activsense», προσφέροντας τα μέγιστα επίπεδα προστασίας σε οδηγό και επιβάτες.

Η ηχομόνωση της καμπίνας είναι εξαιρετική, κάνοντας τα ταξίδια απόλαυση. Από την άλλη, το σύστημα τετρακίνησης «i-Activ all-wheel-drive (AWD)», σε συνδυασμό με το G-Vectoring Control (GVC) και το GVC Plus για τον έλεγχο της κατανομής ροπής μεταξύ των εμπρός και πίσω τροχών, επιτυγχάνουν μια Δικίνητο ή τετρακίνητοσυναρπαστική εμπειρία οδήγησης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Για την κίνηση φροντίζουν οι κινητήρες βενζίνης e-Skyactiv G 2.0 απόδοσης 122 ίππων και 213 Nm ροπής και e-Skyactiv X 2.0 με τους 186 ίππους και τα 240 Nm ροπής. Ο δεύτερος υιοθετεί την επαναστατική τεχνολογία αυτανάφλεξης με συμπίεση και μπουζί (Spark Plug Controlled Compression Ignition/SPCCI), συνδυάζοντας τις επιδόσεις ενός μοτέρ βενζίνης με την απόκριση ενός diesel.

Η ροπή και η απόδοση του συγκεκριμένου συνόλου έχουν βελτιωθεί σχεδόν σε όλες τις περιοχές λειτουργίας και ειδικά κατά τις επιταχύνσεις από χαμηλές στροφές.

Η μέση κατανάλωση καυσίμου κυμαίνεται από 5,7 έως 6,6 λίτρα ανά 100 χλμ. και οι εκπομπές ρύπων είναι στα 128-149 γρ./χλμ.

Οι υποψήφιοι αγοραστές έχουν τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ του μηχανικού κιβωτίου έξι σχέσεων ή του αυτόματου Skyactiv Drive6, με κίνηση στους εμπρός τροχούς ή και στους τέσσερις.

Το CX-30 έχει σημειώσει 99% στα crash test για την προστασία ενηλίκων επιβατών

 

Με 186 ίππους το Mazda3 και χωρίς να πληρώνει τέλη κυκλοφορίας

Τι είναι οι «Takumi» της Mazda;

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης