Επίθεση σε όλα τα μέτωπα εξαπολύει η ιαπωνική φίρμα, καθώς μετά τo ανανεωμένο CR-V και το καινούριο HR-V, ετοιμάζεται να λανσάρει στην ευρωπαϊκή αγορά τη νέα γενιά του δημοφιλούς supermini.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το νέο Jazz αναμένεται στη χώρα μας το ερχόμενο φθινόπωρο, προσφέροντας εξαιρετικά επίπεδα ευρυχωρίας, πρακτικότητας και ευελιξίας. Μάλιστα, οι χώροι της καμπίνας και του πορτμπαγκάζ συναντώνται σε αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας, με τα πίσω καθίσματα magic seats να προσφέρονται στο βασικό εξοπλισμό.

Το βασικό design παραμένει ίδιο, αλλά το αμάξωμα έχει κατασκευαστεί από την αρχή, διαθέτοντας αυξημένο μήκος και μεταξόνιο. Η πίσω πόρτα είναι εντυπωσιακά μεγάλη, ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 354 λίτρων! και χαμηλό κατώφλι φόρτωσης, με το βάρος του αυτοκινήτου να είναι στα 1.066 κιλά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το ταμπλό προέρχεται σχεδόν αυτούσιο από το HR-V, με το τριάκτινο σπορ τιμόνι, τα μεγάλο όργανα στον κεντρικό πίνακα και την οθόνη αφής του συστήματος πολυμέσων στην κονσόλα, να κάνουν τη διαφορά. Ο εξοπλισμός είναι υπέρ-πλούσιος, περιλαμβάνοντας όλα τα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας.

Κάτω από το καπό βρίσκεται ο τετρακύλινδρος κινητήρας 1.3 i-VTEC απόδοσης 102 ίππων και 123 Nm ροπής, ο οποίος συνδυάζεται είτε με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, είτε με το αυτόματο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (CVT) 7 σχέσεων. Η μέση κατανάλωση κυμαίνεται στα 5 και 4,6 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και οι εκπομπές ρύπων στα 116 και 106 γρ./χλμ, αντίστοιχα.

Με το μηχανικό κιβώτιο οι επιδόσεις είναι καλύτερες, καθώς τα 0-100 έρχονται σε 11,2 δευτερόλεπτα έναντι 12΄΄ και η τελική ταχύτητα ανέρχεται σε 190 χλμ./ώρα έναντι 183 χλμ./ώρα.

Η Honda αναφέρει πως η ανάρτηση έχει ρυθμιστεί με βάση τα ευρωπαϊκά δεδομένα και η ποιότητα κύλισης είναι εξαιρετική, ωστόσο όλα αυτά θα τα διαπιστώσουμε την ερχόμενη εβδομάδα, στο πλαίσιο της πανευρωπαϊκής παρουσίασης του μοντέλου στην Φρανκφούρτη, όπου θα βρεθεί και το zougla.gr.

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης