Έχοντας κλείσει ήδη μια επταετία στην αγορά, με ένα facelift το 2012, το Ibiza τέταρτης γενιάς είναι το παλαιότερο μοντέλο, όχι μόνο στη γκάμα της Seat, αλλά ολόκληρου του ομίλου VW.

Το Ibiza έπρεπε ήδη να είχε αντικατασταθεί ή τουλάχιστον να είχε παρουσιαστεί η πρωτότυπη εκδοχή του, προκειμένου να μπορέσει να κρατηθεί ζωντανό στη μάχη των πωλήσεων. Η ισπανική μάρκα και το γερμανικό group, στο οποίο ανήκει, δεν είχαν δώσει μέχρι στιγμής καμία πληροφορία σχετικά με τη νέα γενιά του μοντέλου, γεννώντας πολλά ερωτήματα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όπως αποδείχθηκε, η Seat υπό την επίβλεψη της VW, εξέλισσε το νέο Ibiza όλο αυτό το διάστημα, μην αφήνοντας να διαρρεύσει τίποτα προς τα έξω. Ακόμα και τα πρωτότυπα οχήματα που δοκιμάζονται σε διάφορες περιοχές, έχουν κρατηθεί μακριά από τα φλας των φωτογράφων.

Την αποκάλυψη έκανε το μεγάλο αφεντικό του VW Group, Martin Winterkorn, τονίζοντας παράλληλα πως η εξέλιξη του αυτοκινήτου έχει προχωρήσει σε πολύ μεγάλο βαθμό. Το Ibiza 5ης γενιάς θα αποτελέσει ένα από τα 50 νέα μοντέλα του ομίλου που θα δούμε μέσα στο 2015.

Η πρεμιέρα του πιθανότατα θα γίνει στην έκθεση της Φρανκφούρτης, τον Σεπτέμβριο, με το λανσάρισμα να ξεκινά στα τέλη του έτους. Βασίζεται στην πλατφόρμα MQB του γερμανικού ομίλου, έχοντας πιο δυναμική και σύγχρονη εμφάνιση, ελαφρύτερο βάρος και αποδοτικούς κινητήρες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης