Σαμποτάρουν το εργοστάσιο της Ford!

Σαμποτάρουν το εργοστάσιο της Ford!

Ακατάλληλα και ελαττωματικά εξαρτήματα τοποθετούν οι εργαζόμενοι της Ford, στο εργοστάσιο της εταιρείας στη Βαλένθια, σαμποτάροντας τη διαδικασία παραγωγής των οχημάτων!.

Το περίεργο της υπόθεσης είναι πως το «σαμποτάζ» γίνεται με τη συγκατάθεση των ανώτερων στελεχών, σε μια προσπάθεια να διασφαλιστεί η υψηλή ποιότητα των αυτοκινήτων. Υπεύθυνος για αυτό είναι ο Xabier Garciandia. Ο Ισπανός μηχανικός, φροντίζει να τοποθετούνται κρυφά, ημιτελή τιμόνια, ελαττωματικά συστήματα και ακατάλληλα εξαρτήματα.

Όλο αυτό συμβαίνει στο πλαίσιο των «Gremlin Tests», βοηθώντας τη Ford να εκπληρώσει τη δέσμευσή της στην ποιότητα, αλλά και να εφαρμόσει μια πρωτοποριακή ψηφιακή τεχνολογία.

Μέσω της τεχνολογίας Vision System, φωτογραφίζονται, ελέγχονται και παρακολουθούνται όλα τα εξαρτήματα των 400.000 οχημάτων και των 330.000 κινητήρων που συναρμολογούνται και κατασκευάζονται στη Βαλένθια κάθε χρόνο. Το σύστημα τραβά πάνω από ένα δισεκατομμύριο φωτογραφίες σε 14 ημέρες και τις συνθέτει σε κομμάτια, δίνοντας τη δυνατότητα στους μηχανικούς να εντοπίσουν οποιαδήποτε ατέλεια επί τόπου.

«Ο ρόλος του Vision System είναι κρίσιμος καθώς επιβεβαιώνει την καταλληλότητα των εξαρτημάτων όλων των οχημάτων. Το Gremlin Test διασφαλίζει ότι το σύστημα δουλεύει άψογα. Πρόκειται για ένα παιχνίδι με πολύ σοβαρό σκοπό. Η ομάδα είναι ενθουσιασμένη όταν εντοπίζει κάποιο από τα εξαρτήματά μας και κάθε φορά το κάνουμε πιο δύσκολο», δήλωσε ο Garciandia, technical specialist της Ford Ευρώπης.

Παράλληλα, η Ford έχει λανσάρει μία σειρά αυστηρών και, ενίοτε, ασυνήθιστων διαδικασιών ελέγχου ποιότητας στο εργοστάσιο όπου ένα νέο όχημα φεύγει από τη γραμμή παραγωγής κάθε 40 δευτερόλεπτα.

Μεταξύ αυτών:

• Έχουν τοποθετηθεί υπερευαίσθητα μικρόφωνα που χρησιμοποιούνται για να καταγράφουν ανοχές των κινητήρων
• Ειδικά Εκπαιδευμένο Προσωπικό διασφαλίζει μέσα από ακουστικά test ότι κάθε νέο Ford Focus RS hot hatch λειτουργεί χωρίς ψεγάδι
• Φτερά στρουθοκαμήλου χρησιμοποιούνται για το ξεσκόνισμα μοντέλων πριν τη βαφή για βελτιωμένη ποιότητα φινιρίσματος
• Σύστημα ψηφιακής κάμερας – πρωτιά στη βιομηχανία –αναγνωρίζει ελαττώματα βαφής του αμαξώματος
• Ηχητική δοκιμή οχήματος όπου ελέγχεται η αναπαραγωγή μουσικής μέσω Bluetooth
• Εικονική δοκιμή δρόμου για αξιολόγηση προηγμένων τεχνολογιών οδηγού
   

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

Τελευταία ενημέρωση: Πέμπτη, 17 Νοεμβρίου 2016, 08:26