Η οικονομική κρίση αλλά και η φορολογία που έχουν τα αυτοκίνητα στην Ελλάδα έχουν οδηγήσει σε αλλαγή συνηθειών για τους καταναλωτές, οι οποίοι επιλέγουν με διαφορετικά κριτήρια την αγορά του καινούργιου τους αυτοκινήτου. Πλέον η αγορά γίνεται με γνώμονα τον κυβισμό και το κόστος των τελών κυκλοφορίας, γεγονός που αποτυπώνεται και στις πωλήσεις.

Τρανταχτό παράδειγμα οι μόλις 18 ταξινομήσεις αυτοκινήτων άνω των 2.000 κ.εκ. σε τρεις μήνες. Από την άλλη, το 90,1% των αγοραστών επέλεξε αυτοκίνητο τους πρώτους τρεις μήνες του 2012 με κυβισμό μέχρι 1.600 κ.εκ..

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επιμέλεια: Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης